Virajlarda arabayı daha iyi kontrol etmek istiyorum, sürüşümü nasıl geliştirebilirim?

Örneğin sahilyolunda belli bir hız üzerinde araba savuruluyor sanki yan yatıyormuş gibi oluyor. Araba hafif ve ucuz işçilik bir araba ama seri bir araba. Bazen bmw ya da diğer lüks arabaları görüyorum sanki düz yolda gider gibi gidiyorlar virajda. O araçların sürücüleri arabanın içinde o virajdayken üzerlerine binen kuvveti hissetmiyorlar mı? Virajda fren az bazsam bile sanki araba takla atcak gibi ya da kaycak gibi bir hissiyat veriyor. Gaza nazikçe basıyorum. Bazı zamanda çekiyorum gazdan kendi gidiyor. Virajdaki performansımı arttırmak istiyorum. Bence bu sorun yine sürücü ile hallolur. Yarış pisti olsa genişden girilip apex noktası yakalanır ama bu gibi yollarda kendi şeridinde veya maks 1.5 şeritlik yolda bu performansı nasıl yakalarım?
Virajlarda arabayı daha iyi kontrol etmek istiyorum, sürüşümü nasıl geliştirebilirim?
Cevapla