Yerli araba olayını ilk ortaya attığında kim olduğunu bilirsin 10 bin lira civarı olacak herkes rahat rahat alıp binebilecek demişti ama bizim uzay gemisi yapmamızı istemeyen dış minnaklar yerli ve milli arabanızın maliyetini arttırdı 🤣🤣
Yerli milli aracimiz yokki olsa da almazdim. Daha ucuza 100 yildir uretenler varken acemiden daha pahaliya alamam.. Sadece bu araba icin bosa savrulan paralar yerli ve milli. Onun disinda tasarimi italyada yapildi prototipler italyada uretildi geri kalan hersey ya ithal olacak ya da yabanci tasarimcilar tarafindan tasarlanip yurtdisindan gelen makinalarla yurtdisindan gelen hammaddelerle uretilecek. Turkiyede uretilen toykta ve honda modelleri var onlar nasil yerli ve milli degilse bu da yerli ve milli degil. Herseyi gectim mihtemelen uretilmeyecek bile
Yaw arkadaş o fiyata kimse almaz, almak mesele değil, 2-3 sene sonra aküler ölünce ne olacak, bunun bir mantıklı çözümü varsa alınır, sonra bunu evden şarjetmeye engel olurlarsa kimse almaz, ben gidip ev elektriğinden daha pahalıya niye şarj edeyim değil mi
14000$ gibi komik bir rakama bmw 520d 2015 araba aldım cirlop gibi son derece memnunum! Togg'un ne özelliği var ki alayim? Ben abdye geleceğini bile sanmıyorum. Vergistandan buraya teknolojik bir eşya gelmez!
Ben belki biz binemiycez ama yurt dışında 20 30 birime satılarak ülkeye döviz ve ihracat katacak diyenleri bile gördüm. Hiç biz neden yerli arabamiza binemiyoruz diye düşünmüyorlar da