Aracımı ilk çalıştırırken fren çok sert oluyor, zor çalışıyor. Soğuk havada fren pedalı şişip, donar mı?

Arkadaşlar yeni sürücüyüm aracım 14model fluence. Aracı ilk çalıştırırken fren pedalı sert oluyo ite ite marşa basa basa 15 dk zorla çalıştırıyorum.(pedal kırılacak diye korkarak itiyorum zorla) Araba çalıştığı an fren yumuşuyo. Sürüş esnasında frende bi problem olmuyo. Arabayı durdurup tekrar çalıştırdığımda saniyesine çalışıyo çünkü fren sonuna kadar basılıyo. Ankara 'da yaşıyorum soğuk havalarda fren pedalı donma şişme yapar mı tamirciye gideyim mi sıcak havalarda düzelir mi?
Aracımı ilk çalıştırırken fren çok sert oluyor, zor çalışıyor. Soğuk havada fren pedalı şişip, donar mı?
Cevapla