ŞERİT KAÇIRIYORUM?

bugün ilk direksiyon dersimi aldım hayatımda da ilk kez araba kullandım ama sürekli şeriti kaçırıyorum ortasından gidemiyorum sağa sola kayıyor düzelteyim derken de ya sağa ya da sola gidiyor yine hoca da çok şey yapmadı öğretmedi o yüzden baya moralim bozuldu hevesim falan kaçtı nasıl yapıcma
ŞERİT KAÇIRIYORUM?
Cevapla