B segment olan polo'nun en üst iki paketi % 50'lik ötv dilimden çıkarak %80'lik vergi dilimine girdi. Dikkat çeken şey ise en üst paketinin 400,000 lirayı aşmış olması.. 😶
Birçok marka ise fiyatları güncellemek için 1 Aralık 2021 tarihi bekliyor.
Wolkswagen Polo'nun kur zamlarından sonra, DSG otomatik vitesli araçlarının % 80'lik ÖTV dilimine yükselmesini nasıl buldunuz?
Çok değil 3-4 ay vatandaş bir olup boykot edecekler 1 tane bile araba almayacaklar o zaman görün ötv yi nasıl paşa paşa düşürecekler de bizim millet ilginç alım gücü ne kadar düşerse ne kadar zam gelirse asıl o zaman alıyo. d
24 bin euro almanyada Style model. araba vergisiyle ülke kalkınmaz. benim iki arabam var insanlar araba alabilmeli kolaylaştırmak lazım bu zulum sadece
Ana Sayfa > Arabalar > Sorular > Wolkswagen Polo'nun kur zamlarından sonra, DSG otomatik vitesli araçlarının % 80'lik ÖTV dilimine yükselmesini nasıl buldunuz?