Mercedes c180 mi 60.000 km ye kadar ikinci el. Yoksa direk sıfır km Peugeot mu?
430 bine kadar limitim var
430 bine kadar limitim var
Mercedes'i sevdiğim halde uzun süreli binecek olsam sıfır km olan 2008'i tercih ederdim. Evet Mercedes iyi ama sıfır araç daha mantıklı hayırlısı olsun.
Cevap
13Cevap
Mercedes’in C serisinden uzak durun
Ben de uzun bir süredir araba değiştirme modundayım araştırdım istişare ettik vs vs
BMW istiyordum zaten
BMW alacağım nasip olursa 420 d gran Coupe ariyoruz.
İlla tercih edilecekse ikisini de test edip almanızı tavsiye ederim.
Rahatlık konfor falan deniliyorya boş.))
C serisi iyi değil araba alırken kendime 3-4 adet araba belirledim yaklaşık 7-8 ay önce
Şu an jettam var değiştireceğim
Belirlediğim arabalar
BMW 320 40 yıl paket
C200 Amg
Audi A5
BMW 420d gran Coupe
Hepsinin istişaresini vs yaptım
Bana uygun olan bana hitab eden 420
Artılaronı eksilerini değerlendirerek
Kararımı 420 de verdim
Ve spor araba performans vs
0 Kilometre bir araç almanı tavsiye ederim.
Aracın bakımlarını ve herşeyini 0’dan takip edebilirsin. 2008’de bence çok güzel bir araçtır.
Mercedes 30 yaşında bile olsa daha değerlidir evladım
C180 aşığı olan biri olarak
pejo diyorum 3008 varsa onu al
Sıfır Peugeot, 400k parayı eski bi Mercedes’e vermek ne kadar doğru tartışılır
genç
yıldızın , yıldızı olmaz.
bir e series kadar olmasada sana orgazmı yaşatır.
Arabadan çok anlarmıyım bilmem lakin sıfır olsun derim yok o su bu su hasarı ya da çıkacak tamiri falan uğraşmak istemem ki kendim öyle yaptım.
Hic düşünmeden mercedes alirdim. Peugeot lar hakkinda bilgim yok. Sadece tanidigim iki kiside vardi. Cok pisman olmuslardi aldıklarına, masrafli sikintili araba diyorlardi. Sattilar.
430.000 bütçe ile ikisinden daha güzel araçlar var bence bu ikisiyle sınırlama kendini
C180.
mercedes c180 al bence. Piyasası da fena değil.
Mercedes peguet arabaya bin çeker
Mercedesten şaşma konforlu ve rahat araba.
mercedes tercihim olur..
C180 al keyfine bak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?