Arabada 4 kişiydik iki kız iki erkek erkekler alkoluydu benim ehliyetim olduğu için ben sürdüm eve dönerken arabayı kaza geçirdik yanımdaki çocuk dışarı çıkıp benim kemeri açıp beni sürükliyerek çıkardı arkadakilerde kendileri çıktı araba ters dönmüştü. ben o sıra baygınlık geçirdim sonrasında kendime geldim hiçbirimizde bişey yoktu başka arabaylada çarpışmdık ama sonradan gelenler arabayı çocuk sürüyodu kız sürmüyodu diye laf attı biri ortaya. polisede soyledim ben kulanıyodu diye ceza yazıldı arkadaşıma ehliyeti alındı alkollu diye. ama arabayı ben kulandım yani bulundumuz yerde de kamera yokmuş.. neyse sonra polise gittik ifade verdik itiraz etmesi gerekiyomuş eve kağıt gelicekmiş. kendi adresine gitmemesi lazım başka adres verildiğinde o adrese mi gider?
Güncellemeler
+1 yıl
118dedi
Güncellemeler
+1 yıl
118 dedi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Gectigimiz yollar üzerinde pts görüntüsü yani plaka tanıma sistemi fotoğrafı bulamamışlarmı..
Onu bilmiyorum tam kaza anın oldu yerde kamera yokmuş kavşakta varmış oda biraz uzağında kalmıştık ama oraya gelenekadar ana cade de kulandım arabayı gözükür mü
Bisey daha var sen olayda tanık ifadesimi verdin müşteki ifadesimi
Arabayı ben kulanıyodum dedim hepsine ona göre ifademi aldılar anlatım herşeyi bende diğer yanımdakilerde ifade verdi onlar magdur olarak
Bunu sormamın sebebi suydu.. şüpheli olarak ifade verdiysen ek ifade veremezsin.. bunun haricinde tanik Mağdur ya da mustekiysen ek ifade verip ifadende gectigin guzergahı anlatıp pts goruntusu varsa dosyaya eklenmesininistiyorum diyeceksin..
Hayatımda ilk defa bole bişe yaşıyorum hiç bilmiyorum bole şeyeleri. Polis aracanın sahibine yazdı cezayı ehliyetinide altı ay aldı ama benim sürdüğüm ıspatlandığında iptal olcak dedi. ama itirazda bulunması gerekiyomuş ben kulanmıyodum diye sonra eve bi kağıt gitcekmiş o kağıdın eve gitmemesi gerekiyo farklı adres verildiğinde ona gitmez mi
İfadende farklı adres belirtirsen ve aynı zamanda benim mernis adresim *** gozunsede ben orada degi su adreste yasiyorum desen o adrese gider evraklar.. kac promil cikti arac sahibinin alkolü
118 dedi
Trafik guvenligini tehlikeye sokmaktan adli islem baslayacak o kisi hakkında 1 promilin uzerinde oldugu icin.. ancak gectiginiz güzergahta ptst goruntusu varsa kanıtlarsın kendi kullandigini hatta olay saati ile pts gecis saati yakınsa cok daha iyi olur.. bu sebeple bi sor bakalim polislere pts goruntusu ekledinizmi de..
Siz polismisiniz
Evet
4 kişi arabada vardık 4 kişi şahit yani sonradan gelen insanlar yanlış anlamış hatta 3 kişiydiler diyo bide 4 kişiydik arabada onun lafından bole oldu ben polise soyledim ben kulandım diye ama neden ona ceza yazıldı
Simdi savcıda poliste sizi tanımayan insanların beyanlarını daha cok dikkate alır.. cünkü arkadaşının ehliyeti alınmasın diye sucu üstlendiğin kanaatine varilır.. demem oki aynı aracta 7 kiside olsan o 7 kisinin ifadesindense dısarda olayı gören bir kisinin ifadesi daha önemlidir
Orası oyle tabi ama sonradan gelenlerdi beni çekerek yere yatırdı dışarda diğerleri ayaktaydı yani o kişi tam o an orada değildi arabalarından inip gelenlerdi
Bunu bu sekilde ifadende belirttinmi
Evet anlattım. ama inandırmadık mobeselere bakarım çıkmazsa farklı olur ama dedi
Mobeselere bakacaksa iyi.. ama yinede sen şu pts olayinı binsor bence
Polis hiç öyle bişey demedi bize buna hemen bakılıyomu
Evet bakılır.. mobeselere bakacam demis ya dedigim seyide kastetmis olabilir..
Bu itiraz ettikten sonra kağıdın gelemsi nekadar sürüyo ki
Savci iddianameyi hazirlar mahkemeye sunar mahkeme acilir ve tebliğ edilir.. tebliğ dediğim eve kağıt gelmesi olayı.. trafik güvenligi seri muhakeme usulüne gore ele alinan suclardan oldugu icin yakın zamanda sonuclanabilir
Benim yaptığımda yanlış aslında o sıra yoldan geçen birinine vursam ölse araba üzerime değil ama süren benim sonuçta bana kalıcaktı
Senin yaptığın dogru.. alkollü birinin kullanarak kaza yapması ile alkolsüz birinin kaza yapmasi arasinda cok fark var.. seninki taksirle yani istemeden meydana gelen bir olay.. alkollü olsaydın kaza yapma riskinin farkında oldugunu bile bile arac kullansaydın olası kast olurdu ve cezası seninkine gore daha agirdi
Verilen adrese veya plakaya bağlınadrese gider
İkamegah adresini e devleten değiştirse
Olur
Yalanların birgün çıkma gibi huyu varmış.
Tamam da ben kulanıyodum
Eve gelir diye biliyorum