Bazıları bu durumda diğer arabayı da incelemeye koyulur, bazıları ise hiç tepki vermez. Siz hangi taraftasınız?


o an istemsiz ggülüyorum ve selektöör yapasım geliyor
Akrabayı görmüş kadar seviniyorum :D
Cevap
11Cevap
Seviniyorum istemsiz bir şekilde, selamlaşırım korna çalarak..
Aaaa sonunda aynısından gördüm yaa der incelemeye alırım 😂
Eskiden selektör ya da korna ile selâmlayanlar olurdu.
Doğan slx im vardı ihtiyar birinden almıştım sade temiz güzel bir araçtı genelde görseldeki gibi olan tofaşçılar gelirdi yanıma hatta abartıp yolda durduran da oldu
Benim aracın aynı renginden görüyorum başka rengi yok sanırım 😁 ayy çok tatlı ya Yaris kardeşliği ✌🏼
Şahin için normal bişey😂 neyseki çok fazla benim arabamdan yok türkiyede
O kadar. cok varki benimmaractan :) şirket araçlarının nuyukmcogunlugu egea :)
Hiç tepki vermem. "Aaa, bizimkinin aynısı" deyip geçerim. Beni sollarsa hiç umursamam.
bana denk geldiği zaman hemen yol veririm :D
Pek umursamayan taraftayım…
Selamlaşırız genelde.
Bakıp geçerim ne yapılır ki 😄
E46 330ci varken, Selam veriyordumsohbet ediyordum
Bakarim tabi tepki de veririm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?