Tekerlek zaten baya kalın 150 Lik arka 110luk ön teker oturuş ve ayak pozisyonu biraz öne eğilerek sürülüyor mecbur malum tam yarış motoru çift silindir olması ekstra avantaj 200km yi görüyor duz yolda iyi bakarsan nasıl yorumları alalım. 2015. modelini alacağım
GT200r Racing Super Sport makine alıyorum,1000cc. Nasıl görünüyor?
Ben apaçiyim ağır abi değilim birazda psikopatım hız seviyom ceza evine falanda girdim zaten silahla nitelikli kasten adam yaralamadan 5 yıl ceza almıştım yattım çıktım kapalı ceza evinde
Sana niye mesajyazıyım ya amaç takipçi sayısı çok olsun kendini bişey i zannettin sen benim tonla konuştuğum var c2 de sadece müştergilmi ne yazmışsın o ne anlama geliyor anlamadım
Güney Kore’nin frensiz piyasaya sürdüğü motorsiklet. Gidiyor ancak durmuyor çok iğrenç bir fren sistemi var. Japon, İtalyan, Alman varken yerinde olsam buna asla para vermezdim.
motomania İzmir hyosung tarzi bir arama yap youtube de gokhan deniz abimiz var kendisi motosiklet servisi izmirde hep hyosunglarin elektrik arizalarindan ve parça bulunamamasindan dem vurur o yuzden dert dedim
baska problemi çıkarsa baya parçacı gezeceğin gerçeğini degistirmiyor ama hayırlı olsun sorunsuz binecem dedigin zaman binebildigin bir arac olur inşallah
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
İyi günlerde dikkatli kullan
Sağol nasıl gözüküyor çekicimi motor
Çekmedi beni. Genç kızlar beğenir belki. Bana göre değil
Ne tarz seviyorsun moped flanmı
Chopper güzel bence
Ben sevme. Chooper
Neden? Böyle ağır abi motoru... Seninki genç zıpır işi. 🤪
Ben apaçiyim ağır abi değilim birazda psikopatım hız seviyom ceza evine falanda girdim zaten silahla nitelikli kasten adam yaralamadan 5 yıl ceza almıştım yattım çıktım kapalı ceza evinde
Hee sen bizim müştergillerdensin... İyi hayırlı uğurlu olsun
Müştergiller nedemek anlamadım ne oluyo o
Etmem. Dilersen takipten çıkabilirsin. Kimseyle mesajlaşmıyorum. Takip edersem mesaj yazabiliyor. Ben istemiyorum.
Müşretgillernedemek onu sordum
Avukatım ben. Potansiyel müşteri. Bi kere giren, tekrar girebilir...
Sana niye mesajyazıyım ya amaç takipçi sayısı çok olsun kendini bişey i zannettin sen benim tonla konuştuğum var c2 de sadece müştergilmi ne yazmışsın o ne anlama geliyor anlamadım
Yeni hevesler... Yakında yetmemeye başlar. 😊
İleride
Kapıya sokmam.
Neden
Güney Kore’nin frensiz piyasaya sürdüğü motorsiklet. Gidiyor ancak durmuyor çok iğrenç bir fren sistemi var. Japon, İtalyan, Alman varken yerinde olsam buna asla para vermezdim.
yeni derdin hayırlı olsun dostum 🤣
Neden dert
motomania İzmir hyosung tarzi bir arama yap youtube de gokhan deniz abimiz var kendisi motosiklet servisi izmirde hep hyosunglarin elektrik arizalarindan ve parça bulunamamasindan dem vurur o yuzden dert dedim
2015 vee 2016 modellerde o problemi çözmüşler
baska problemi çıkarsa baya parçacı gezeceğin gerçeğini degistirmiyor ama hayırlı olsun sorunsuz binecem dedigin zaman binebildigin bir arac olur inşallah
Youtube kanalıma abone olurmusun
https://youtu.be/hJYrb-ivq7s videoma 2 dk izliyebilirmisin mizah içerikleri üretiyorum beğenirsen de abone olurmusun?
takipe takip o zaman ben de youtube deyim https://youtu.be/4KhT-okHOAg
Olur takibe alıp bildirim açıyoruz
senin sesin kısık kalmış birde tv deki bu programları kullanırsan telif atabilirler videona para kazanma niyetin varsa dikkatli ol
Okey abone oldunuzmu
Ben oldum
Nekadar vercen
20 25 civarı 30 milyar zaten maksimum fiyatı minimun 15 16 k ya var ama ben 20k yı gözden çıkardım
Valla yerinde olsam 20-25 arası cbr 125-250 lere bakarım satcağın zamanda hızlı satarsın para sorunu yaşamazsın Az yakar