Ya kendime güvenim azaldı resmen. Kendi arabasını vermiyo onu geç. Dayım 2. araba almış polo öylesine. Sonra satcaklar. Bana da anahtar dolapta alabilirsin sürebilirsin istedğin yere git dedi bende saol teşekkür ederim dayı dedim olur dedim gülerek. Sonra babamın yanına giderek anahtarı gösterdim gidiyorum diyerek. Ama yaptığım hataydı dimi. Yanına gitmemeliydim. Tepkisini merak ettim işte Çok merak iyi değildir derler doğruymuş. Öyle kötü şeyler söylediki moralim sıfır. Çarparsın bana parasını ödetirler dedi öyle ağrıma gidiyo ki. Bi kere bile çarpma vukuatım olmadı. Onun yüzünden kaç aylık ehliyetim var hala sürdürmüyo. Kuzenimin babaso ne güzel sakin ehliyeti yok heryerde sürüyo neden ya neden…
Güncellemeler
+1 yıl
Bide poloyu alıp süreyim mi sizcee?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer