Babam arabayı hiç vermiyor, çok moralim bozuk. Nasıl bana güvenir?

Ya kendime güvenim azaldı resmen. Kendi arabasını vermiyo onu geç. Dayım 2. araba almış polo öylesine. Sonra satcaklar. Bana da anahtar dolapta alabilirsin sürebilirsin istedğin yere git dedi bende saol teşekkür ederim dayı dedim olur dedim gülerek. Sonra babamın yanına giderek anahtarı gösterdim gidiyorum diyerek. Ama yaptığım hataydı dimi. Yanına gitmemeliydim. Tepkisini merak ettim işte Çok merak iyi değildir derler doğruymuş. Öyle kötü şeyler söylediki moralim sıfır. Çarparsın bana parasını ödetirler dedi öyle ağrıma gidiyo ki. Bi kere bile çarpma vukuatım olmadı. Onun yüzünden kaç aylık ehliyetim var hala sürdürmüyo. Kuzenimin babaso ne güzel sakin ehliyeti yok heryerde sürüyo neden ya neden…
Güncellemeler
+1 yıl
Bide poloyu alıp süreyim mi sizcee?
Babam arabayı hiç vermiyor, çok moralim bozuk. Nasıl bana güvenir?
Cevapla