Klima açınca egzoz gibi ses çıkarması kompresör mü yoksa klima kayışı mı?

Aracımın klimasını açınca egzos sesi gibi ses çıkartıyo kapantınca ses kesiliyo sanayiye götürdüm belki kayıştandır belkide kompresör bozuktur denememiz lazım dedi bu sıkıntıyı yaşayıp çözüme ulaşan var mı ne olabilir?
Klima açınca egzoz gibi ses çıkarması kompresör mü yoksa klima kayışı mı?
Cevapla