Arabalarda hayalet ekranı hiç sevmiyorum, siz seviyor musunuz? Faydası var mı?

Orijinal gösterge bence daha şık ve daha orjinal duruyor... Ben öyle düşünüyorum... çok suni duruyor hayalet ekran daha hisli ve orjinal normal ekran...
Arabalarda hayalet ekranı hiç sevmiyorum, siz seviyor musunuz? Faydası var mı?
Cevapla