Arabayı sürttüm, hasar olduğunu fark etmemiştim sonradan fark ettim. Ne yapmalıyım?

Bugün yağmur yağıyordu arabayı aceleyle oark etmeye çalışırken yandaki araca sürttüm. Araca baktığımda bir hasar gözükmüyordu. Ben de not yazmadan ayrıldım. Bu arada benim aracım siyah, sürttüğüm araç beyaz. Fakat arabadan daha sonra indiğimde benim aracıma beyaz boya bulaşmıştı. Silince geçti. Aracın boyasını kaldırdım muhtemelen ama ne kadar belirgin neden fark etmedim bilmiyorum. Açıkçası çok tedirginim çünkü kullandığım araç benim üzerime değil başkasının üzerine ve ona da sürttüğümü söyleyemedim. Eğer plakadan ulaşırlarsa ne yalacağımı bilmiyorum:(( Öneriniz var mı? Sizce karşı tarafın hasarı ne kadar belirgindir?
Arabayı sürttüm, hasar olduğunu fark etmemiştim sonradan fark ettim. Ne yapmalıyım?
Cevapla