babam yakında sinirlerine hakim olamayıp beni öldürecek diye korkuyorum :D ne var yani stop ettirmişsek alla alaaaaa :D arabasını benden daha çok seviyor olabilir mi
yapamıycamherkes bana bakıcak dalga geçicek düşünceleri içinde acemi kadın sürücülerin trafiğe çıkmaya korkmalarına sebebiyet verecek durum erkekler için aynı şey söz konusu değildir çünkü ataerkil toplumumuz erkeğin yaptığı her hatayı mazur görür erkek sürücü kırmızıda geçebilir hatalı sollama yapabilir hız sınırlarını delebilir bilimum kuralı ihlal edebilir ama kimse ona bir şey demez ne de olsa o erkektir ama diğer cinsiyet için durum çok farklıdır ona stop ettirme hakkı bile tanınmaz acemiliğini atmasına fırsat bile verilmez stop ettiren bir kadın görünce sarfedilen sözler salak aptal bunlara da ehliyet veriyorlar işte ile başlayıp kızın güzelliğine göre buna arabasını da sevgilisi almıştır zaten bulmuş zengin kocayı almış arabayı kaltak karıya kadar gider kastettiği kadar kolaycı bir kadının düz vites kullanmayı öğrenmeye kasmayacağını bile düşünemeyen bünyelerin sözleri ne diyon lan sen ben hayatımda stop ettirmedim diyecek biri varsa da gelsin alnını karışlayayım 30 küsür yıllık ehliyetli yılda 40 binden fazla km yapan babam bile utanılacak bir şey değil hem sadece acemiler stop ettirmez derken...
Babalarin arabalari cok degerlidir dikkat et aman🤣 debriyaji birden cekme birak kalsin kavramada acele etme arac yurusun yavaaca birak bu sekilde etmez:)
ehliyet kursunda sıfırdan baslayan birine ögretebilirler mi.. babacıgım diyor ki totalde iki üç kere direksiyon dersi anca verirler. o kadarcıkla ögrenilmez ben sana ögreteyim :) "istemiyom kardesim " diyemedim tabi
Ehliyet kursunda 60 yasonda teyze vardi ben alirken 5 metre gidemezdi o teyzem ehliyet aldi simdi sehir ici tek elle direksiyon tutuyo:) rahat ogrenirsin ve o ayaklarin otomatik olcak kendi napcagini bilcek merak etme ogretiorlar isleri o 🤣
Babalar biraz sinirli🤣 bana arkadas gostermisti 1 hafta hic kizmadan kotu konusmadan bu sebeble cabuk kaptim kursa gidince ilk direkaiyon dersinde butun saatlerimi kullandirip sana bidaha kursa gerek yok bilion zaten sinavda gorusurus demisti hoca:)
la tamam once gaza bas en kötü araba titrer bize öyle diyordu eğitmen gazla debriyaj aynı anda basılı olsun sıkıntı değil araba titer biraz sonra bırak debriyajı en kötü biraz pati çekersim
En İyi Cevaplar