Elin insanı 7.290 birime araba alırken biz neden 127.000 veriyoruz?

Bugün Almanya'daki araba fiyatlarıyla Türkiye'deki araba fiyatlarını kıyasladım da kendimce ağlayasım geldi..
Elin insanı 7.290 birime araba alırken biz neden 127.000 veriyoruz?
Dacia Sandero dediğimiz araba bile 7.290 Euro'ya sıfır alınırken, Türkiye'de 127.000 TL arkadaş ya..
Artık ağlayasım geliyor valla.. Orada birinin aylık 1.000 Euro araba için ayırdığını düşünün.. Hadi en fazla ama en fazla 8 aya alsın şu arabayı.. Ya biz? 127.000 TL? Hem de Dacia Sandero :D
Elin insanı 7.290 birime araba alırken biz neden 127.000 veriyoruz?
Cevapla