Evet bir yanda tofaşlarımız diğer bir yanda ise Bmw E30 model aracımız siz olsanız hangi aracı tercih edersiniz, gerçek şu ki her ikiaraca da modifiye yakışıyor.. Peki siz hangininden yanasınız? Taraflarınızı belli edin bakalim?
:D :D :D Neden kamyon dediniz? Hayalimde kambur kasa Tofaş Murat 131 Kartal var. Onu almak istiyorum. Onunla 3 il (İstanbul, Ankara ve Samsun) hariç tüm Türkiye ve Avrupa turuna çıkmak istiyorum.
Resminden dolayı kamyon dedim reis. Ayrıca o kartalın resnini profilinde gördüm sanırım Allah en kısa sürede sana da istediğin aracı nasip etsin. Aklıma takıldi beden üç ili atladınız ki?
Samsun'da düğün konvoyunda gelin arabasının hemen arkasına girmek için arabaları çarptırıyorlar. Yolda giderken konvoy beni sollarken, ya yanlışlıkla beni düğün konvoyunun içinde sanıp arabayı mahvederlerse... Ankaralı araç sürücüleri aşırı manyak. Sağa sola kırıyorlar. 6 sene önce arkadaşımla OSTİM'de araba parçası ararken, 50 metre arayla 2 kez kaza tehlikesi atlattık. Bu yüzden Samsun ve Ankara 'da orta kasa Broadway kullanacağım. İstanbul'da otobandan klasik arabayla geçerim; ama şehir merkezi sıkıntılı. Aşırı yoğun trafikte araba hararet yaparsa trafik kilitlenir ve bütün İstanbul bana tepki gösterir. Hatta kavga çıkarsa bilemem. İstanbul'u elektrikli arabayla dolaşacağım. Herhangi bir arabama araba taşıma römorku takacağım. Gebze veya Tuzla'ya varınca elektrikli arabayı indirip İstanbul trafiğinde bununla gezeceğim. Yuki Tria veya Kral Motor Bello.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Motoru dolduracaksam e30 kasayı dolduracaksam tofaş
Mantıklı bir bakış açısı.👊
👊
keko vs keko demek gıbı bısey
Tabii
Şahin ile M5 karsilastiricak degiliz dimi? ;)
İkisi de Apaçi arabası ama Tofaş daha havalı
İddialı tercih 😎
Aynen 😀👍
Şahin
Şaşırttınız...
Tofaş
Şahsen kırmızı bir tofaş yerine kırmızı bir F-Max tercih ederdim :D
:D :D :D Neden kamyon dediniz? Hayalimde kambur kasa Tofaş Murat 131 Kartal var. Onu almak istiyorum. Onunla 3 il (İstanbul, Ankara ve Samsun) hariç tüm Türkiye ve Avrupa turuna çıkmak istiyorum.
Resminden dolayı kamyon dedim reis. Ayrıca o kartalın resnini profilinde gördüm sanırım Allah en kısa sürede sana da istediğin aracı nasip etsin. Aklıma takıldi beden üç ili atladınız ki?
Samsun'da düğün konvoyunda gelin arabasının hemen arkasına girmek için arabaları çarptırıyorlar. Yolda giderken konvoy beni sollarken, ya yanlışlıkla beni düğün konvoyunun içinde sanıp arabayı mahvederlerse... Ankaralı araç sürücüleri aşırı manyak. Sağa sola kırıyorlar. 6 sene önce arkadaşımla OSTİM'de araba parçası ararken, 50 metre arayla 2 kez kaza tehlikesi atlattık. Bu yüzden Samsun ve Ankara 'da orta kasa Broadway kullanacağım. İstanbul'da otobandan klasik arabayla geçerim; ama şehir merkezi sıkıntılı. Aşırı yoğun trafikte araba hararet yaparsa trafik kilitlenir ve bütün İstanbul bana tepki gösterir. Hatta kavga çıkarsa bilemem. İstanbul'u elektrikli arabayla dolaşacağım. Herhangi bir arabama araba taşıma römorku takacağım. Gebze veya Tuzla'ya varınca elektrikli arabayı indirip İstanbul trafiğinde bununla gezeceğim. Yuki Tria veya Kral Motor Bello.
Mantıklı ha planin harbiden bak
Bu kadar detayına kadar planlamis oldugunu sanmiyordum helal olsun reis hayirli insAllah gerceklestirmek de nasip olur