Şunu kabul edelim ki insanları altındaki arabaya göre etiketliyoruz. Örneğin lüks bir araç kullanan kişinin sosyal statüsünün ve maddi durumunun iyi olduğunu biliyoruz. Aslında bu etiketleme değil ama kullandığı arabaya göre sahip olduğu imkanlar ile ilgili daha kolay çıkarımlarda bulunuyoruz. Peki sizce bir insana en çok sosyal statü kazandıran araba markası hangisi?
Audi
Mercedes
BMW
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Hangi arabanın kişiye kattığı sosyal statü daha fazladır?
Ben Mercedes diyorum şahsen ödeme kolaylığı yok diğer markalardaki gibi çünkü diğer markalarda ikinci el alırsın yine havanı atarsın ama Mercedes ikinci eli bile cep yakıyor.
Bence klasik araba. Ferrari süreceğime eski bir araba sürmeyi yeğlerim. Artık herkesin lüks arabası var. Ama eski model kimde var? Ramiz'in mercedes'i örneğin. Çok havalı bir araba bugün
Nasıl bir sosyal statü beklediğine göre degisir 40 tan fazla araç sahibi oldum kimisi spor araç kimisi klasik hepsi farklı yerlerde konumlandiriyor insanı gittiğin yerlerde bile ona gore karsilaniyorsun