Arkadaşlar merhaba ben skoda favorit araba almayı düşünüyorum fakat nedir nasıldır hiç bilmiyorum bilen bir arkadaş veya çevresinde kullanan varsa anlatabilir mi şimdiden çok teşekkür ederim. Aracın fotoğraflarını görsele koydum.
Tabi diğerlerinin yanında çok ucuz ve düşük sınıf kalıyor ama bence acemilik gidermek için iyi. Hem küçük, parçaları ucuz, az yakar, kuş serisinden değil en azından mis gibi.
En İyi Cevaplar