"Ah daye ne zordur errafindaki her kese ışık saçıp, içindeki karanlıklarla yaşamak.."



anne olmak başka bir duygu, anne olarak doğuyor hanımlar, biz sonradan baba olduğumuzu fark ediyoruz, oğluma bakiyorum bazen anasına bí başka sarılıyor şerefsiz😁
Kiskanmayin efenim :)
kiskanmıyorum, ben iyi bir babayim ama ana oğul ilişkisi farklı, bizde aile sarılması yaparak çözüyoruz olayı😁
Mutlulugunuz daim olsun :)
cümlemizin 😁, sağolun
😊😇
omuzlardaki yıldız nedirki? umutlar şemaile gelse yanınada mutluluklar, onlar bile az vesselam.
Haklısın..
Alla alla :))
Tuhh :))
Eminim öyledir :))
Sebep? :|
😑😒😊
Kasinma 😀
Hihimm 😒
Ne anladiysan artik 😒
Iyi bee 😒😒
Cix :|
:))))
Ricalar :)
Off ama 😒
Oflatma 😒
Değiş dedin 😒
Anneler hep yalnızdır aslına bakarsak.. her zorluğu,, yasanmisligi bir başına yikmistir.. Rabbim öyle bir güç veriyor bence.. kutsal bir ruh veriyor eminim..
Bu yüzden annelik kutsal bir görev sanırım.
Kesinlikle..
Teşekkürler
Rica ederim
Cevap
18Cevap
Hür general unvani bence iyidir o anne icin gerci her anne öyledir aslinda
Annelik anne olma doğurganlık kadına verilmiştir bütün derleyicilik toparlayıcılık bütün herşey kadın aslında erkekten üstündür ve biz erkeklerin baştacı kadınlarımız rütbemi rütbe sadece mertebeyi ifade eder kadınlar zaten zirvededir rütbe olmaz
En büyük mücadeledir hayatla savaşan anne. Başında ne bir koca var nede bir eş
Dimi :/
Hee.
Allah böyle kadınların yardımcısı olsun.
Aminn.
en yüce duygu olsa gerek..
Kesinlikle.
tüm rütbeler insan elinden çıkma
oysa annelik allahın varlığına kanıt bir mucize
Sayilamiycak yildiz duşünürsek anne yoldizlarin altinda ölürdü. Fiziksel olarak imkansiz
Ne zordur... Yetmezdi sanırım.
Anneler günün kutlu olsun bu arada canım :)
Sende 😇
Yalniz ise anne degildir. Neden yalniz?
Eşini kaybetmiş olamaz mı?
Cocuklari olmali bir annenin ki anne olsun. Var ise neden yalniz olsun?
Yanliz derken, çocuklarını babasiz tek başına büyütmek zorunda kalan kadin demek istemiştim.
Peki 😊
Tam benim annem işte.
Öperim ellerinden.
O manada demedim 😒
Sende astar istiyon hemen 😒
Senin için dışın bir zati neyi sakliyon ki 😒
Bagirsaklarinda birikme var 😑
Icinde 3 harfli var esprisi yapmadim dua et 😒
Yapmadim dedim ama 😒
Yapabilirim ama heran 😐
Niye begenmedin mi 😒
Yapacağım espriyi. Yoksa beni begeniyon biliyorum 😌
😒😒
Dünya da ki en büyük fedakarlıkları anneler yapar
Aynen. Kıymetini sağken bilmeli.
Cennet vadedilmiş daha ne olsun..
bir çay😂😂😂
😒😒
Havanmi yok senin😟
Ciddi soru soruyom ama surda 😒
Ne söylesek ne versek yetmez diyelim o vakit😟
Peki :/
Anne demek Cennet demektir
Yetmezdii
mareşal olurlardı
Artardı bile.
orgeneral
Yetmezdi.
Yetmez
yetmez
yetmezzz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar