Annelerin çalıştığı bir hastane olsaydı nasıl olurdu?

Annelerin çalıştığı bir hastane yapmalı.
Adını;"Öpünce Geçer hastanesi" koymalı.
Sonra bölümlere ayırmalı…
Ortopedi;diz kapağı üstü buse polikliniği,
Dahiliye;yürek sızısı şefkat polikliniği,
Üst solunum yolları;nane limon polikliniği,
Pisikoloji;üzülme yavrum geçer polikliniği,
Göğüs hastalıkları;şunu iç açılırsın polikliniği,
Tomografi;sende bir haller var ben anlarım bölüm başkanlığı…

Annelerin çalıştığı bir hastane olsaydı nasıl olurdu ?


Annelerin çalıştığı bir hastane olsaydı nasıl olurdu?
Cevapla