Annelerin çalıştığı bir hastane yapmalı. Adını;"Öpünce Geçer hastanesi" koymalı. Sonra bölümlere ayırmalı… Ortopedi;diz kapağı üstü buse polikliniği, Dahiliye;yürek sızısı şefkat polikliniği, Üst solunum yolları;nane limon polikliniği, Pisikoloji;üzülme yavrum geçer polikliniği, Göğüs hastalıkları;şunu iç açılırsın polikliniği, Tomografi;sende bir haller var ben anlarım bölüm başkanlığı…
Annelerin çalıştığı bir hastane olsaydı nasıl olurdu?
Dogru dürrst ülkemiz her yerinde kires ödev evi ya da donanimli cocuk hastanesi bile yokken bu senin isteyin lüx gibi herhalde😔Bide biz gercekten cocuklari seven bir millet deyiliz malesef. Cocuk tecavüzünde bide evcil hayvan avrupada birinciyiz maalsef. Ama düsüncen güzel😂💐💐
En İyi Cevaplar