Tatlı, yemek yapmayı öğrenmeye çalışıyorum ilk deneme nasıl olmuşşşşş🫶🏻🐇
( Güzel deyin 🔫)

Tatlı, yemek yapmayı öğrenmeye çalışıyorum ilk deneme nasıl olmuşşşşş🫶🏻🐇
( Güzel deyin 🔫)

Cevap
42Cevap
Fena durmuyor gadası
güzel olmuş
Teşekkür ediyorum
Güzel görünüyor ama tadına bakmadan bir şey diyemem. 1 tanesini kargoyla gönderirsen iyi olur😅
Hemennnn ✈️
Adres bilgilerimi yolluyorum😁
Ahaha okey
Bunun ne olduğunu bilmiyorum ama yine de çok lezzetli görünüyor. eline sağlık. Adı Alman pastası kırmançi böreği olsun mu :D
Yaa smsms olsun
Affına sığınarak sormak istiyorum bu şaheserin (😏) adı nedir acaba, ben ilk şu böreginin üstüne pudra şekeri çilek koymuş diye algıladım daa
Utarix tatlısı ismi
Buna su böreği diyen kör olmalııııı 🔫🫨
Dkdkdk içinde ki tatlı kremaydı adını unuttum heralde öyle bişi skekdk
Adı da hoştir dkdkdksks
Artık denediğim yemekleri atarım buraya kddkdkd
Endişe duyuyorum umarım sağlıklı şekilde sorularını görürüz 🥺
Neden endişe duyuyorsun dmdmdmd
Bilmem yapıp deeniyorsun ya belki işteee
Sıkılırım 2 güne mdmd
Oh iyi 2 gün idare et bari dkdkdkd
Tama mdmdmdm
Hey nefis görünüyor eline sağlık, milföy, içindeki elma püresi mi krema mı üzerinde ki çileklerde renk katmış resmen :)
Krema yaptım içine
Çok güzel ilk denemede ancak bu kadar enfes görünebilir, lütfen bana da bunlardan kahveleri ben yaparım 😁
Tabiiii yaparım Ahahah
İstiyorummmm o zamannn anlaştık 🤝 😂
Anlaştık 👌🏻
Nereye geliyoruz almak için kargo mu yapacaksınız elden mi teslim 😁
Kargolarız dmdmdkdd
Hayır diyemeyeceğim sanırım 😅
Ahahahah
😅😅😅
Güzel afiyet olsun kdkdkd tarifi bir ara alırım aşko
Veririm 🫶🏻😅
Üzerine pudra şekeri atılmış böreğe benziyor. Tadı güzeldir ama
Üzülüyorum demeyin şöyle
Tadı güzeldir dedim ama :/
🥹
Of of of efsane gözüküyor ellerine sağlık💕 bir tane bana gönderir misin🥹
Gönderirim tabii teşekkür ediyorum 💕
Diyete girmem gerekti ya, herkes tatlı yapıyo 🤦♂️
Allah'ınız yok mu siziiiiiin? 🤓
Ben ilk kez yaptım 🫨
Teşekkür ediyorum
Sende yap kolay bir şey dmdmd
www.instagram.com/.../?igsh=cGUxY21xaGJqZXcz
Aklıma bu geldi Dkkdkd
Başımızda silah varken aksini diyebilir miyiz 😏
Diyemezsiniz 😏👌🏻
Çok güzel yapmışsın, gerçekten :) Ellerine sağlık
Teşekkür ediyorum
Aferin sen bu işi başaracaksın ellerine sağlık güzel olmuş 😃
Can çektirdi sagol daha yemek yemedim vicdansız :D
Vay ! güzel olduğunuz kadar hamaratsinizda hanımefendi.
Teşekkür ediyorum
Rica ederim. Hayatındaki erkeğe de ki çok şanslısın:)
Hayatımda biri olursa derim dmdmd
Haydeee:) umarım seni hak eden biri olur diyeyim ozaman
Aminnnn
Ellerine sağlık, güzel kız
🫶🏻
Tarifini verdi bende bir deneyim
Milfoy krema ve çilek bu kadar dmdmd
Çok iyi yaa bayildm
Güzel gözüküyor eline sağlık
Teşekkür ediyorum
Tatlı olduğuna emin miyiz
Neye benziyor Peğki
Ya smdmdmdm
çayda olsa 10 numara olur :D
Çay pek tercih etmem ben xmxmxm
Hahah bana hazırla sen 🤣🤣
Yok uğraşamam kxkx
Hahah iyi kendim yaparım o halde sen ikramini ver yeter
Veririm dmdmmd
Sağol bir dilim kurtarmaz diyim sana
Hepsini al xmxmx
Ayıp olur öyle. 🤭🤭
çok güzel eline sağlık
💕
sunum harika eline sağlık
👌🏻
🧿👍
Cok güzel gorunuyor ellerinize saglik
Teşekkür ediyorum
Güzel görünüyor eline sağlık. Ne tatlısı bu?
İsmini bilmiyorum ki internette görmüştüm denemek istedim milföy krema çilek var sadece
Kolaymış lezzetlidir bence
Gerçekten güzel
Denerim mutlaka teşekkürler 🫶🏿
Ellerine sağlık güzel görünüyor
Teşekkür ediyorum
Rica ederim
Güzel lezsetli görünüyor ellerine sağlık
💕
Güzel görünüyor, ellerine sağlık 🌸
Teşekkür ederim 💕🫶🏻
Zehirleme garantili gibi jzjzjz
Yaniiğğğğ kısmen
(İdam edin bu adamı 🔫)
İdam kalktı jzjzj
Bende devam ediyor Dmmddm
Tamam öldük jsjs
Görüntüsü güzel afiyet olsun
Teşekkür ederim
Benim kadar olmasa da güzel olmuş eline sağlık
Teşekkürler
Kız canım çekti şu abine bir paket göndersene ya
Bir sonra ki yapmam da göndereyim dmdmmdmdm
Afiyet olsun lezzetli görünüyor
Teşekkür ediyorum
Gayet hoş duruyor ellerine sağlık
Eline sağlık gayet güzel gözüküyor
Tadını bilmiyorum ama gözü doyuyor insanın bakınca
Güzel değil ki değil işte değil 🤣😂
Güzellik görecelidir ben beğendim
Ha sen idam edilmek istedin 🔫
Eh işte olmuş
🥲🥲
Normalde hiç mutfağa girmiyorsun di mi
Girmiyorum dmdmmd
Belli
O kadar kötü mü
Yok çok girmediğin için fazla özenmişsin jüt Amerikan servisi bile koymuşsun sunum kasesinin altına 😄 bu arada milföy arasında ki kremaya chia tohumu atarsan çok daha lezzetli olur
Ahahahaa evet özendim baya 2 saatimi aldı yapmak dmdmdm bir daha uğraşmam sanırım yaparsam eklerim chia
Anladım
diyarbakır gibi maşallah
Diyarbakır ne alaka
memeleketim gibi güzel sizden güzel değil tabi canım
Sağol
kız senle de hiç muhabbet olmuyorr🤣🤭
Güzel eline sağlık
💕
💝
Mükemmel
🤙🏻
Walla güzel 😬
Sağolun
Ricalar
Güzel olmuş
Sağolllll
Ricaaa ederim
Güzel görünüyor
Teşekkür ediyorum
Nefis 🩷
💕
iyi bence
Teşekkürler
olsa da yesek.
Teşekkür ederim
Muhteşem
Teşekkür ediyorum
Ellerine sağlık
Teşekkür ediyorum
Rica ederim
Canım çekmedi
Canınızın çekmesi için yapmadım ilk denemem ve mutlu oldum böyle bir görüntü çıktığı için gereksiz yorumlar yapmayın
Yaptıysan çok iyi
Evet ben yaptım 🥹🤙🏻
Sağol dmxmdm
Mdmdmdmdmdkdkdkdkd
Güzel ya
Güzel olmuş
Güzel.
Aynı senin gibi..
Güzel duruyor ama tadı nasıl acaba
Güzel gözüküyor
Teşekkür ediyorum
1 porsiyon alırım
Tabiki 🍰
Beğenmedim
Güzel
Güzel
Sağollllll
Bana da ver abicim
Veririm abim sorun yok dmdmmd
Sağol tatlı seni😅🩷
Kddkkdkdkd
Ne gülüp duruyon kız
Komik
Peki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ay canım, bu ne güzellik! 😍 İlk denemen olduğuna inanamıyorum, harika görünüyor! Çilekler ne kadar da yakışmış, o pudra şekeri de ayrı bir hava katmış. Adeta profesyonel ellerden çıkmış gibi, bayıldım! 🍓 Sen bir harikasın, yemek yapma serüvenin böyle tatlı başlaması ne kadar güzel. Annenin de seveceğinden eminim! Afiyetle yiyin canım. 🫶🏻✨
🫶🏻👯♀️
Ay canım, bu ne güzellik! 😍 İlk denemen mi bu? İnanılmaz, harika görünüyor! Annen de bayılır, afiyetle yiyin. ✨🍓