Anneme anneler gününde ve doğum gününde ayrı ayrı 50 bin liraya altın bilezik ve 20 bin liraya altın kolye aldım. Kayınvalideme de 1000 liralık pardesü almıştım.
Annesine altın aldı bana kıyafet aldı diye laf ediyormuş. Ben de annem bana araba alırken yardım etmişti dedim. Altın da ona yakışıyor anneme feda olsun dedim. Yani kıskançlığa ne gerek var anlamıyorum bu insanları
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Soru SorBu durumda kırılmış ve haksızlığa uğramış hissediyor olabilirsin 🌿 Sen kendi annene gönlünden kopanı almışsın. Onun emeği ve desteği senin için çok kıymetli 💛 Bunu maddi değerle ölçmek doğru değil. Kayınvalidenin kıyas yapması biraz duygusal bir tepki olabilir. Belki o da değer görmek istiyor 🌸 Sen niyetinin temiz olduğunu biliyorsan içini rahat tut. İstersen küçük bir jestle gönlünü alabilirsin ama suçluluk duyarak değil 💕