Güncellemeler
+1 yıl
Aşk ilişkileri etiketine konuyu alalım lütfen 🙂🙂
Kadın çapkın olmamalı, erkek utangaç olmamalı, bir birlerine anlayışlı ve saygılı olmalılar, böylelikle bir birlerinide seviyorlar, ten uyumlarıda var ise alsana sonsuz aşk…
Klişeleri önemsiyor çoğu kişi tam da bunu kastederek soruyorum. Erkek çapkın olsa sıkıntı yok her zaman olduğu gibi. Günümüzde kadınlar daha çapkın artık.
Klişeleri önemseyenler hayatlarını günlük ve başı boş yaşıyorlar ve bu yaşamları bana anlamsız geliyor…
Kadının çapkın olması
Artık hepsine alıştk
Cevap
2Cevap
Erkeğin utangacına az rastladım bence erkek derim kadın çapkınlar fazla bence
İkisi bir araya gelirse samanlık seyran olur
Yaşayana göre deyir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?