• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Anneler Günü

Anneler Günü'nde annelere ev eşyası hediye etmek absürt değil mi?

AylakMomo
AylakMomo Takip Et
FenomenYoda Yaş: 34
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
64
Anneler Gününde annelere ev eşyası hediye etmek absürt değil mi?
Bunun kadar saçma bir şey olamaz herhalde. Neden eve hediye alıyoruz :D
Anneler Günü'nde annelere ev eşyası hediye etmek absürt değil mi?
Cevapla
Hediye Soruları Anneler Günü Soruları Eşya Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
10 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • saçmabirkişilik
    saçmabirkişilik Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 81%
    +1 yıl

    Aslında saçma değil. Şimdi annesi ev hanımı olanlar bilir, onların hep almak istedikleri ama ev ekonomi yönetim döngüsünde sırası gelmeyen aletler olur. Örneğin, kazanlı ütüler çıktığında: Eğer ütüden sorumlu anneyse, ona en son modelini almak aslında absürt değil. Neden olsun ki? Hatta baya kolaylık. Gençlere en son model telefon almak absürtlük mü? Kişinin mesleğine göre gayet faydalı olabilir. Üzücü olan şey sadece şu olabilir, hep kolaya kaçıp evin bir eksiğini almak ve anne de sürekli ev işini çağrıştırmak. Örneğin annenize tatil de hediye edebilirsiniz. Kişisel bir aksesuar, bir kıyafet de hediye edebilirsiniz. İstemek hiç aklına gelmemiş teknolojide herhangi bir son nokta da olur. Ama insanlar ütü, süpürge, tost makinası, vs. Hiç mi tanımıyorlar annelerini? Bir yandan da mesela çanta alsa, takmayacağını, ruj alsa, sürmeyeceğini biliyorsa, çocuklara da çok bir şey kalmıyor maalesef.

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • merakettimmişte
    merakettimmişte Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl

    anneme kahve makinesi çay makinesi tost makinesi dikey süpürge vs vs bir sürü ev aleti aldık , babamda anneme ev aleti alıyor bir de 😃 geçen yıl anne sana ne alacağımı inan bilemiyorum dedim o da “bana en büyük hediye zaten sensin bebeğim hiç ni şey alma varlığın armağan “ dedi 🥺
    bende tunik ve çanta aldım 😬

    0
    0 Yorumla
  • Elfprincess
    Elfprincess Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 30
    +1 yıl

    Bence iğrenç bir durum.

    Anneyi evin hizmetkarı gibi görmekten başka bir şey değil bu. Hiç hazetmem.

    Bana da çocuklarım ev eşyası alırlarsa çöpte bulurlar.
    Bana hediye alacaksan bana al , eve değil!

    1
    0 Yorumla
  • ŞmeaĞool
    ŞmeaĞool Takip Et
    Xper 6 Yaş: 105 , eic 100%
    +1 yıl

    Her yıl aynı hediyeyi alıyorum anneme. Bir ayakkabı bir üst bir de eşarp. Tatlı yemeyi çok sever önce yemek sonra tatlıya gideriz. Her yılda dışarı çıkmak için dil dökerim zor bela ikna ederim. Çok paranız olsa bile hep aynı nasihati verir paranı çok harcama diye. Anneler öyle işte, Allah ömür verdikçe bunu her yıl tekrar ederiz. Allah yokluğunu göstermesin hep sağlıklı uzun yıllarımız olur insallah

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

51

Cevap

28

Cevap

  • IAmarPresterAen
    IAmarPresterAen Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 34
    +1 yıl

    Anneler evin sahibesi o yüzden ama genel olarak ben kişisel hediye alıyorum

    0
    0 Yorumla
  • Neveaşıkbiri
    Neveaşıkbiri Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 23
    +1 yıl

    Eve almıyoruz. Annecigim yoruluyor ona yardımcı alıyoruz.

    0
    0 Yorumla
  • MadagaskarAslanı
    MadagaskarAslanı Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 31
    +1 yıl

    Bence takı alınsa daha iyi seviyorsa tabi

    1
    0 Yorumla
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Hayır değil

    0
    0 Yorumla
  • Alaçatı_mavisi
    Alaçatı_mavisi Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 37
    +1 yıl

    Hediyeler kişisel alınmali. Ev esyasindan hediye olmaz.

    2
    0 Yorumla
  • seymabasu1
    seymabasu1 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 29
    +1 yıl

    Önemli olan onun mutlu olması neye ihtiyacı olduğu ve aldığımızda ne kadar mutlu olacağı

    0
    0 Yorumla
  • Kafkarsya
    Kafkarsya Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 86%
    +1 yıl

    Bence saçma değil, kişinin gönlünden ne geçiyorsa onu alabilir (tabi hediye alınan kişinin seveceği bir şey olmak şartıyla) ikinci bir bence de annelerimize saf su katıl mamış sevgimizi hissettirmek çok daha iyi olur

    0
    0 Yorumla
  • AtılganPonçikMen
    AtılganPonçikMen Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 49%
    +1 yıl

    Çiçek böcekten daha iyi bence. İşine yarayacak ev eşyası Tabiki ben en son anneme kahve içmeyi sevdiğinden kallavi bir kahve makinası alıverdim 4000 TL falandı çok hoşuna gitti. O makina bu pahallılıkta 10 bin olmuştur kesin

    0
    0 Yorumla
  • okuyankim
    okuyankim Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 98%
    +1 yıl

    Annemle dışarıda bir kere tost yemiştik. Çok sevdi, tadı hoşuna gitti.
    Anneler gününde ucuz diye tost makinesi ve bi buket çiçek aldım sevindi tani '))
    Makine bana kaldı, çiçekler soldu çöp oldu hatırası yaşıyor o günün.

    0
    0 Yorumla
  • AAzraaa27
    AAzraaa27 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25 , eic 33%
    +1 yıl

    @AylakMomo sana sonuna kadar katılıyorum. Onların birey olduğunu unutuyoruz ev gibi davranıyoruz. Ha kendisinin çok istediği bir ürünse alınarak mutlu edilebilir

    1
    0 Yorumla
  • tubty
    tubty Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34 , eic 95%
    +1 yıl

    Hep yakındığı bir şey , istediği bir şey varsa gidip ona yönelik ev eşyası alınca seviniyor bu makul :)
    Yoksa da kişisel hediyeler alınmalı bence de

    1
    0 Yorumla
  • benbircezveyim
    benbircezveyim Takip Et
    Guru Yaş: 42
    +1 yıl

    bana da mantıksız geliyor tencere tava bardak almak asıl ona özel olanını almak gerek ne bileyim bir parfüm bir atkı bir ayakkabı bir çiçek ya da bir kolye

    1
    0 Yorumla
  • polisgazi
    polisgazi Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32 , eic 94%
    +1 yıl

    Ben hatırlıyorum daha ilkokul 5. sınıfa gidiyordum çarşıdan bir inek biblosu almıştım anneler günü hediyesi olarak ve şu zaman olmuş hala evde lafı döner 🤣🤣

    0
    0 Yorumla
  • SerenayYıldız
    SerenayYıldız Takip Et
    Xper 2 Yaş: 38
    +1 yıl

    Canlı çiçek aldım menekşe bana göre. Onu bütün sene boyunca evde güzel gözükmesi için bakıcak ve ilgilenilen. Bayıldı bana göre annem. Hemen büyük bir saksı ya dikmeyi düşünüyor. 🤗.
    Ev esyasina gelince sira Geçen sene dikey süpürge almıştım. Epey işine yarıyor hızlı zamanlarına . Neden olmasınki ev esyasida.

    0
    0 Yorumla
  • _sergen_
    _sergen_ Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28 , eic 56%
    +1 yıl

    Bence değil çiçek dalında güzel koparttıktan sonra solup gidiyor ama bir eşya ömür boyu kalıyor ve hatırası oluyor bence buda benim görüşüm

    1
    0 Yorumla
  • AgresifKızıl
    AgresifKızıl Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl

    Bende bu durumu saçma buluyorum fırsatcılık gibii :D bi şey geliyor bana.
    Kişinin kendisine yönelik hediyeler almak daha mantıklı.

    1
    0 Yorumla
  • CraVian
    CraVian Takip Et
    Bilge Yaş: 32 , eic 34%
    +1 yıl

    Aynı evi paylaşıyorsanız eğer bence absürt değil. Aksine birlikte kullanacağınız küçük ev eşyası hediyeleri bence çok şirin bir hediye çeşidi.

    1
    0 Yorumla
  • pieta5
    pieta5 Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 90%
    +1 yıl

    Neden absürt olsun. İşlerini kolaylaştıracak her eşyaya mutlu olurlar. Robot süpürge mesela güzel bir hediye

    1
    3 Yorumla
    • LimonluPastanınHüznü
      LimonluPastanınHüznü
      +1 yıl

      İyi de ev işi yapmak o evdeki herkesin sorumluluğu zaten.

      Yorumla
    • pieta5
      pieta5
      +1 yıl

      @LimonluPastanınHüznü annem tek yaşıyor

      Yorumla
    • LimonluPastanınHüznü
      LimonluPastanınHüznü
      +1 yıl

      Ona lafım yok o zaman. Ama yanında yine de bir parfüm ya da bir 'taki vs. daha şirin olurdu sanki.

      Yorumla
  • öylesine39
    öylesine39 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 42 , eic 50%
    +1 yıl

    Evet bence absürt bir durum sen sadece bunlara aitsin der gibi oluyor

    2
    0 Yorumla
  • tanrımsu
    tanrımsu Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26 , eic 47%
    +1 yıl

    Hediyenin bence absürtlüğü olmaz önemli olan ona yakışır bir şeyi almaktır. Sırf maddi anlamda olmasına da gerek yok ayrıca.

    0
    0 Yorumla
  • pumpkink
    pumpkink Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 35%
    +1 yıl

    Hediyeyi geçtim ben zaten normal zamanlar da kıyafet onun giyebileceği şeyler alıyorum yani illa anneler günü mü hediye alicaz

    0
    0 Yorumla
  • hülyaesn
    hülyaesn Takip Et
    Xper 6 Yaş: 58 , eic 100%
    +1 yıl

    Pek değil. Bazen işimizi kolaylaştiracak şeyler makbule geçiyor. Duruma göre farklılık gösterebilir yani.

    0
    0 Yorumla
  • bilgeyazarenes
    bilgeyazarenes Takip Et
    Xper 7 Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl

    Onu alma, bunu alma! Ne alalım? Gül mü? Gerçekten ilginç bir soru, bir gün anne olucaksınız ve çocuğunuz size ev eşyası aldı diye kınayacakmısınız?😄

    0
    8 Yorumla
    • LimonluPastanınHüznü
      LimonluPastanınHüznü
      +1 yıl

      Ev eşyası eve alınır, herkesin ortak kullanımıdır. Anneye özel değildir.

      Yorumla
    • bilgeyazarenes
      bilgeyazarenes
      +1 yıl

      O sizin görüşünüz, benim annem benden çok blender istedi bende hediye olarak aldım, bu inatçılıkdan başka bir şey değil, esnek olun biraz.

      Yorumla
    • LimonluPastanınHüznü
      LimonluPastanınHüznü
      +1 yıl

      Annen özellikle istediyse lafım yok ona.

      Yorumla
    • bilgeyazarenes
      bilgeyazarenes
      +1 yıl

      Annem özellikle istedi, esneklik lütfen. 😄

      Yorumla
    • LimonluPastanınHüznü
      LimonluPastanınHüznü
      +1 yıl

      Benimki mesela tam zıttı. Ona öyle bir hediye alınsa çok gücenir.

      Yorumla
    • bilgeyazarenes
      bilgeyazarenes
      +1 yıl

      O ayrı bir konu, ona elmas alacak param olsa alırım. Lakin bu daha bütçeye uygun olabiliyor.

      Yorumla
    • LimonluPastanınHüznü
      LimonluPastanınHüznü
      +1 yıl

      Geçen sefer elektrikli yüz temizleme, masaj aleti falan set almıştık. Bu yıl da çanta ve kablosuz fare alıyoruz.

      Yorumla
    • bilgeyazarenes
      bilgeyazarenes
      +1 yıl

      Bütçeye baya uygun oluyor.

      Yorumla
  • MyNameKaroline
    MyNameKaroline Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Ben kahve makinesi, saat, parfüm ve marka bir çanta aldım. Kahve makinesi bozulmuştu, alacak zamanı da yoktu. Hiç de absürt değil

    0
    0 Yorumla
  • Legalpainn
    Legalpainn Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    Ben çalışmayan bir insan ya da anne değilim ama benim bile hoşuma gider. :D mutfak eşyalarını, kap kacak seviyorum mesela. Bence saçma değil.

    0
    0 Yorumla
  • GitarımFirarda
    GitarımFirarda Takip Et
    Bilge Yaş: 37 , eic 97%
    +1 yıl

    Bence annenizi alıp bir hava aldırın, yemeğe çıkartın bari. Evde konu komşuya çay yapmaktan bıkmıştır. Değişiklik olur onun için.

    0
    0 Yorumla
  • NevHa
    NevHa Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 98%
    +1 yıl

    Değil, evin eksiği vardır illaki. Babanın almaya gücü yetmiyordur. Kısacası ev eşyası hediye etmek absürt değildir.

    0
    2 Yorumla
    • LimonluPastanınHüznü
      LimonluPastanınHüznü
      +1 yıl

      Kendin diyorsun evin eksiği diye. Yani evin eksiği tamamlanıyor anneye hediye alınmış olmuyor.

      Yorumla
    • NevHa
      NevHa
      +1 yıl

      Hediye niyetine alınıyor sonuçta. Anne yine de mutlu olur.

      Yorumla
  • X1x1x1x1x1
    X1x1x1x1x1 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Aşırı saçma bişey ev eşyası almak aşırı düşüncesizce bir şey

    1
    0 Yorumla
  • SonMohikan71
    SonMohikan71 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl

    Sitenin içine ettiler iyicene önüne geleni fenomen yapıyorlar

    1
    0 Yorumla
  • benbendeğilimartık
    benbendeğilimartık Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 72%
    +1 yıl

    Yani evet. Annene hediye almıyorsun ki, eve alıyorsun.

    1
    6 Yorumla
    • Dertliymxm
      Dertliymxm
      +1 yıl

      Ahahaa

      Yorumla
    • benbendeğilimartık
      benbendeğilimartık
      +1 yıl

      Ama öyle değil mi yanlış mı düşünüyorum.

      Yorumla
    • LimonluPastanınHüznü
      LimonluPastanınHüznü
      +1 yıl

      Haklısın, keşke herkes bunu algılasa.

      Yorumla
    • benbendeğilimartık
      benbendeğilimartık
      +1 yıl

      Evet.

      Yorumla
    • Dertliymxm
      Dertliymxm
      +1 yıl

      Bazi kadinlar mutlu oluyor eger ihtiyaci bir esyasa

      Yorumla
    • benbendeğilimartık
      benbendeğilimartık
      +1 yıl

      İstisnalar var tabii.

      Yorumla
  • lahee
    lahee Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34 , eic 46%
    +1 yıl

    Maalesef öyle reklamlarda bu durumu güzel pazarladıkları için öyle bir algı var.

    1
    0 Yorumla
  • özgürrkiizz
    özgürrkiizz Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 71%
    +1 yıl

    Evet bana göre kadınlar a ev eşyası hediye etmek saçma

    1
    0 Yorumla
  • Angoralı06
    Angoralı06 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 41 , eic 95%
    +1 yıl

    Anneyi evden ev hizmetlerinden ibaret görmekten başka bir şey değil.

    0
    0 Yorumla
  • Sedalı008
    Sedalı008 Takip Et
    Bilge Yaş: 33 , eic 95%
    +1 yıl

    Yani o kullanacak sonuçta onun konfor alanı da ev o şekil düşünürsek çok da saçma değil

    0
    0 Yorumla
  • aaaliali
    aaaliali Takip Et
    Yoda Yaş: 42 , eic 45%
    +1 yıl

    Hediye olsunda bakmayın siz ev eşyasıdır şu eşyasıdır

    0
    0 Yorumla
  • Adem23
    Adem23 Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    değeri bilindiği sürece anne her gün annedir ben inanmam anneler gününe

    0
    0 Yorumla
  • KitapOkumakŞart
    KitapOkumakŞart Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 94%
    +1 yıl

    Bazen ekstrem bir ev 🏠 eşyası anneleri çok mutlu etmeye yetebiliyor diye düşünüyorum 💭

    0
    0 Yorumla
  • ndenizyıldızı
    ndenizyıldızı Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 51%
    +1 yıl

    Ev eşyası olarak bakmıyorum. Annemin neye ihtiyacı varsa onu alırım.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Evde herkes için eşya alınmış olur o zaman. Eve alınmış sayılır o eşya anneye değil.
    Anneler gününde anneye hediye alınmalı.
    Bana göre ev eşyası almak sığ bir hareket.

    0
    0 Yorumla
  • Begümtopalca
    Begümtopalca Takip Et
    Xper 4 Yaş: 24
    +1 yıl

    Vala saçma değil benim annem süslü hediyeleri vs sevmedigi için hep ne zaman bir yere gitse gider tabak bardak vs bakar hep çok sever ben de mutlu olacağı bir şeyi niye almayayım ki hem ihtiyaç da bence en güzel ve anlamlı hediye benim için.

    0
    0 Yorumla
  • majestetuncay
    majestetuncay Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 40
    +1 yıl

    saçma geliyor daha özel bir şey olması lazım..

    3
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Benim annem ne alsak hoş karşılamıyor ne gerek vardı boş masraf diyor bizde almıyoruz 😂

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Neresi absürt oluyor bunun evin eksiği vardır ona göre alınır hediye ne kadar saçma düşünüyosunuz

    0
    0 Yorumla
  • yesilipa
    yesilipa Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Bence annelere altın takı alınmalı çünkü anneler altınları çok sever 😁

    3
    0 Yorumla
  • karsiyakaliali
    karsiyakaliali Takip Et
    Master Yaş: 61
    +1 yıl

    Annenin kullanabileceği bir şey alman daha iyi olur.

    0
    0 Yorumla
  • Ballaç
    Ballaç Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Benim annem açık açık söylüyor ev eşyası almayın diye. Altın bekliyor o da çok pahalı kusura bakmasın yani.

    0
    0 Yorumla
  • ballısütümbenim
    ballısütümbenim Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Ahahah böyle söyleyince haklı bir isyan gibi geldi ama anneler de en çok evin eksikleri tamamlanınca mutlu oluyor galiba sonuçta evin reisi anneler 😂

    0
    0 Yorumla
  • quiwatsu2
    quiwatsu2 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 23
    +1 yıl

    Neden olsun ki bence eksiği olan bir alet onu mutlu edebilir gerçi annene git cidden kötü bir şey al onu bile beğenir anne yüreği sonuçta 😊💗

    0
    0 Yorumla
  • Antikkent
    Antikkent Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Bencede aneye kişisel bir hediye almak onu daha çok mutlu edicektir

    1
    0 Yorumla
  • sorupcıkıcamkankas
    sorupcıkıcamkankas Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Ne ya bu anne sen biraz daha çalış der gibi. Annelerimizin yükünü hafifletmeliyiz

    0
    0 Yorumla
  • Bulbenioooo
    Bulbenioooo Takip Et
    Xper 2 Yaş: 37
    +1 yıl

    Sen o hediyeyi eve değil annene evdeki işlerde yardım etsin diye aliyosun

    0
    1 Yorumla
    • LimonluPastanınHüznü
      LimonluPastanınHüznü
      +1 yıl

      Ev işlerini yapmak zaten o evdeki herkesin sorumluluğu değil mi?
      Ev eşyası almak "Ev işi yapmak sadece senin sorumluluğun, bu sorumluluğunu daha kolay yap diye sana eşya aldık." demek bence.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Bende düdüklü tencere aldım. Çünkü 3 aydır lazım olduğunu söylüyordu. Zaten bu günün amacı biraz da ihtiyaçlarını almak değil mi?

    0
    0 Yorumla
  • DorothyBabe
    DorothyBabe Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 27
    +1 yıl

    Kesinlikle absürt 😂

    1
    0 Yorumla
  • flaneurx
    flaneurx Takip Et
    Master Yaş: 125 , eic 63%
    +1 yıl

    Bana öyle hediyeler alınsa kabul etmem ((

    1
    0 Yorumla
  • BlackDeacker
    BlackDeacker Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 96%
    +1 yıl

    Ne almak doğru olur peki?😄

    1
    0 Yorumla
  • Redamancy-4
    Redamancy-4 Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 22
    +1 yıl

    Saçma bence

    1
    0 Yorumla
  • princessNokia
    princessNokia Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 96%
    +1 yıl

    Öyle ev esyasi sahsa ozel bir urun degil

    1
    0 Yorumla
  • Sarı_Papatyam_benim
    Sarı_Papatyam_benim Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 71%
    +1 yıl

    hayır değil sonuçta eksiği neyse alman daha güzel

    0
    0 Yorumla
  • SadFragile
    SadFragile Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 98%
    +1 yıl

    Ben sadece çiçek aldım

    0
    0 Yorumla
  • Cevaa
    Cevaa Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 65%
    +1 yıl

    Neden almayalım? İşini kolaylaştırır

    0
    6 Yorumla
    • LimonluPastanınHüznü
      LimonluPastanınHüznü
      +1 yıl

      "Ev işi yapmak senin görevin, işimizi daha kolay yap diye de sana (aslında eve) hediye aldım." demek gibi bence.

      Yorumla
    • Cevaa
      Cevaa
      +1 yıl

      Yok beee, ne alaka kaldı ki yapma desem de annem durmaz ki evde

      Yorumla
    • LimonluPastanınHüznü
      LimonluPastanınHüznü
      +1 yıl

      Anneye özel hediye almak daha iyi bence. Parfüm olur, takı olur. Sadece ona özel bir hediye...

      Yorumla
    • Cevaa
      Cevaa
      +1 yıl

      Biraz fikir verirsen olabilir belki

      Yorumla
    • LimonluPastanınHüznü
      LimonluPastanınHüznü
      +1 yıl

      Herkesin annesinin zevki farklı. Bizim ki kablosuz kulaklık, çanta, elektrikli cilt bakım ürünleri seviyor mesela.

      Yorumla
    • Cevaa
      Cevaa
      +1 yıl

      Bizimki kullanmaz öyle şeyler

      Yorumla
  • Devamını Gör (19)
Devamını Gör(64)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Anneler Günü > Sorular > Anneler Günü'nde annelere ev eşyası hediye etmek absürt değil mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Doğum gününde anneye ev eşyası almak saçma mı? 3 cevap verildi
Anneler gününde hediye olarak tencere takımı almak saçma mı olur? 11 cevap verildi
Anneler gününde eşe hediye alınmalı mı? 19 cevap verildi
Anneler Günü'nde hediye alınmalı mı? 11 cevap verildi
Eşler (kocalar diyom ha) eşlerine (bitanecik karılarına 😎) anneler günü için hediye almalı mı? 10 cevap verildi
Anneler gününde dogmak güzel bir hediye degil mi? 4 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Siteden kiminle asansörde kalıp saatlerce sohbet etmek isterdin?
  • Hiç karşı cins kankanız size yürüdü mü?
  • Kadınların en sevdiği erkek tipi nedir?
  • Evinizde misafir ağırlarken özel sofra sunumu yapıyor musunuz, nasıl hazırlıyorsunuz?
  • Misafirinize böyle özenli yemek menüsü hazırlar mısınız, siz neler yapıyorsunuz?
  • Bir ilişkide fazla anlayış göstermek zamanla insanı değersiz hissettirir mi?
  • Hayalinizdeki tatil nasıl arkadaşlar?
  • Sevgilinizi arkadaşlarıyla tatile gönderir misiniz?
  • Bu Kaktüslerim ilk kez açtılar, nasıllar, beğendiniz mi?
  • Bu kombin yaz için uygun mu yoksa fiyasko mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨