Kimsenin anneler günü kutlu olmasın! Herkesin annesi sağ benim ve benim gibilerin ki ise rahmetli. Bu adalet mi😡😡?

Ya ne bilim işte anneleriyle foto çekip sosyal medyada paylaşırlar görgüsüzler gibi. Şov yapmayın kardeşim. Anneler günüyse annenizi annesizlerin görmediği bir yerde sevin. En sevmediğim şey ise sosyal medyada şov yapanlar. Niye annesizlerde insan değil mi can değil mi? Kalp yok mu onlarda? Ayrıca anneler günü anneler için değil, kapitalizme hizmet eden bir gündür. Para babalarının sırf daha çok para kazanması için yapılan şaçma sapan bir gün. Annesizlikte kendimi afrikadaki aç çocuklar gibi anneye susamış hisediyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Ben haset değilim sakın öyle düşünmeyin. Sadece eksik hissediyorum kendimi.
Güncellemeler
+1 yıl
Annenizi sevin doya doya. O giderse anlarsiniz!!! Sevin küfür etmeyin. Üzmeyin. Ben hiçbir zaman üzmedim anamı. Benim gibi onları sevin...
Kimsenin anneler günü kutlu olmasın! Herkesin annesi sağ benim ve benim gibilerin ki ise rahmetli. Bu adalet mi😡😡?
Cevapla