• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Anneler Günü

Anneler Günü hediyeni beğenmeyen kaynanana tepkin ne olur?

Matsiyahh
Matsiyahh Takip Et
FenomenYoda Yaş: 27
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
15
Anneler Günü hediyeni beğenmeyen kaynanana tepkin ne olur?


Anneler Günü hediyeni beğenmeyen kaynanana tepkin ne olur?
Cevapla
Hediye Soruları Anneler Günü Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
6 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • ოλรλℓℓλરოλรλℓʅ
    ოλรλℓℓλરოλรλℓʅ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 40%
    +1 yıl

    Siz hangi ara bu kadar kötü oldunuz ya. Aklıma şu hikaye geldi ve sizinle paylaşmak istedim

    Günün birinde güzel bir genç kız sevdiği, aşık olduğu adamla evlenir ve aynı evde kocası ve kaynanası ile birlikte yaşamaya başlar. Çok mutludur, fakat kaynanası ile geçinememeye başlar. Kuşak farkı nedeniyle kişilikleri tamamen farklıdır. Bu nedenle ve daha birçok küçük sebeple her gün kavga edip tartışırlar. Kocası da annesi ve karısı arasında kalmaktan sıkılmış, mutsuz olmuştur.
    Genç kız, bu böyle gitmez, bir şeyler yapmak gerek diye düşünür, eski bir tanıdığı olan baharatçıya gider ve derdini ona anlatır. Yaşlı adam baharatlardan bir karışım hazırlar, kaynanasını zehirlediği belli olmasın diye der ki:

    – Bu karışımı 3 ay boyunca her gün kaynanan için yaptığın yemeklerin içine az bir miktar koyacaksın. Kimsenin şüphelenmemesi için ona çok iyi davranmalı, onun en sevdiği, güzel yemekleri yapmalısın.



    Sevinç içinde eve dönen genç kız yaşlı adamın dediklerini aynen uygular. Her gün kaynanasının sevdiği en güzel yemekleri yapar. Kaynanasının yemeğine az miktarda zehri damlatır. Kimse şüphelenmesin diye de ona çok iyi davranır. Bir süre sonra kaynanası da çok değişir ve ona kendi kızı gibi davranır. Evde artık herkes mutludur. Genç kız suçluluk duymaya başlar. Pişman bir vaziyette baharatçı dükkanının yolunu tutar ve yaşlı adama şu ana kadar kaynanasına verdiği zehrin etkisini yok edecek panzehir için yalvarır. Kaynanasının ölmesini artık istememektedir. Yaşlı adam yaşlı gözlerle karşısında konuşup duran genç kıza bakar, gülmeye başlar ve der ki:

    – Merak etme sana verdiğim karışım çeşitli vitaminler içeriyordu. Olsa olsa kaynananı sadece daha da güçlendirdin. Gerçek zehir ise senin ile kaynanan arasındaydı. Sen ona iyi davrandıkça o da değişti ve aranızdaki zehir yerini sevgiye bıraktı, böylece siz gelin kayna değil, gerçek bir ana kız oldunuz.
    Eski bir Çin atasözü; “Sevilen insan sevgisini insanlara veren insandır.“

    2
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • _MecazKadin_
    _MecazKadin_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 59%
    +1 yıl

    Halkımızın ne kadar saygıdan yoksun olduğunu unutmuşum yorumlara bakınca hatırladım. Anneme saygısızlık eden bir daha yanımda bulunamaz, eşimin annesine de asla saygısızlık etmem. Hediyemi beğenmese kırılırım, üzülürüm. Belki bir daha almam ama saygısızlık asla😀

    6
    0 Yorumla
  • recalar
    recalar Takip Et
    Master Yaş: 39 , eic 49%
    +1 yıl

    O anda hiçbir tepkim olmaz. Beğenmediyseniz değiştireyim derim sonra da iade ederim ve sorarsa ne oldu hediyem diye -ki soramaz-ona bulamadım derim. Gelecek sene ise nah görür o hediyeyi.

    2
    0 Yorumla
  • KAPTANKENAN6
    KAPTANKENAN6 Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 69%
    +1 yıl

    Daha iyisini oğlun kızın alsın bu saatten sonra derim bayada gönül koyarım yani

    2
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

139

Cevap

75

Cevap

  • _ΛqresiF_
    _ΛqresiF_ Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 31
    +1 yıl

    Hediyeyi geri alır nah sana bir daha hediye derim fkskdjf

    1
    0 Yorumla
  • sadıkaşk
    sadıkaşk Takip Et
    Xper 7 Yaş: 40 , eic 59%
    +1 yıl

    Başıma geldi. Çok az param olduğunu biliyordu. Yinede birlikte beğendiği birşey alalım istedim. Ve öyle de oldu. Beğenerek aldı. Akşam denesin görelim istedik. Giydiğinde ne güzel olmuş dedik ve tepki şuydu:'aldiginiz 3 kuruşluk şey güzel olsa nolur' deyip üzerindeki çıkarıp kafama firlatmisti. Hiçbir şey demedim ama kalbimin kırık sesini duyabilirdim okadar canım acimisti.

    3
    15 Yorumla
    • serkannn75
      serkannn75
      +1 yıl

      Yutkundum 😔

      Yorumla
    • sadıkaşk
      sadıkaşk
      +1 yıl

      Çok daha fazlası vardı o hayatta ve hepsi gerçekti. Ben yutkunamiyordum da

      Yorumla
    • serkannn75
      serkannn75
      +1 yıl

      Allah yardımcın olsun 😔 boğazım düğümlendi

      Yorumla
    • sadıkaşk
      sadıkaşk
      +1 yıl

      Teşekkürler.

      Yorumla
    • İyikiiiivarsınnnn
      İyikiiiivarsınnnn
      +1 yıl

      Keşke onu alıp bı tarafına soksaydin bu ne terbiyesizlik ya 🙄 ben bile sok oldum nankor ve dengesiz demek

      Yorumla
    • sadıkaşk
      sadıkaşk
      +1 yıl

      Aynen canım. Ama hepsi geride kaldı... Kurtuldum.

      Yorumla
    • İyikiiiivarsınnnn
      İyikiiiivarsınnnn
      +1 yıl

      Kurtuldum derken?

      Yorumla
    • sadıkaşk
      sadıkaşk
      +1 yıl

      Ayrıldık eşimle. Böylece kökten çözüm oldu😂

      Yorumla
    • İyikiiiivarsınnnn
      İyikiiiivarsınnnn
      +1 yıl

      Hadi ya 🙄

      Yorumla
    • İyikiiiivarsınnnn
      İyikiiiivarsınnnn
      +1 yıl

      Çocuk varmiydi

      Yorumla
    • sadıkaşk
      sadıkaşk
      +1 yıl

      Yoktu

      Yorumla
    • İyikiiiivarsınnnn
      İyikiiiivarsınnnn
      +1 yıl

      Ozaman ne mutlu size 😊

      Yorumla
    • sadıkaşk
      sadıkaşk
      +1 yıl

      Allah sizleri mutlu etsin. Benim öyle bir beklentim yok. Mutsuzlukla Başlayan kader mutsuz gidiyor çünkü. Ne mutlu bana diyemedim canım. Evlenirken aile baskısı altında kalmayın tavsiyem. Ve egrisiyle doğrusuyla kendiniz karar verecek kadar cesur olun. Daha az bedel ödersiniz en azından.

      Yorumla
    • serkannn75
      serkannn75
      +1 yıl

      Mutsuz gitmez, sen sadece o günü bekle, umudunu yitirme

      Yorumla
    • İyikiiiivarsınnnn
      İyikiiiivarsınnnn
      +1 yıl

      ama benim kızım var

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Ona hediye mediye yok anneler gününü bile kutlamadim. Benim annem acı dolu bir hayat geçirdi halen geçiriyor ama o her zaman istediğini aldı ve çok mutlu sürekli eğlence peşinde. Bir de şeytan gibi kurnaz ve kötü niyetli hep bana hep bana derdinde. Haketmiyor o kutlamiyorum. Dünyada o kadar acı çeken anne varken benim kaynanama anne bile diyemiyorum

    2
    0 Yorumla
  • turuncuvoss
    turuncuvoss Takip Et
    FenomenYoda Yaş: 34
    +1 yıl

    Beğenmediğini söyleyiş biçimi önemli..
    faturasını veririm değiştirebilir

    1
    0 Yorumla
  • Zamansızzzayarsızz
    Zamansızzzayarsızz Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 49
    +1 yıl

    Değişik kağıdı var değişir sorun yapmam fakat bugüne kadar hiç öyle bir şey olmadi

    1
    0 Yorumla
  • _Judge_
    _Judge_ Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 29
    +1 yıl

    Biraz üzülürdüm ancak değiştirme gibi bir şans varsa değişiriz.

    1
    0 Yorumla
  • Kumsalaltın
    Kumsalaltın Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 40%
    +1 yıl

    "kayanam yok ama " bence biraz suratimı asardım ve canınız sağolsun derdim

    Anneler Günü hediyeni beğenmeyen kaynanana tepkin ne olur?
    3
    0 Yorumla
  • uyuyançirkin
    uyuyançirkin Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 40%
    +1 yıl

    Sonuçta büyüğümdür, kırılsam da belli etmem. Zaten, kendi ailemden alışık olduğumdan içine muhakkak değişim kartı koyarım. :D İade edip kendi beğeneceği birşey de alabilir, sorun etmem tüm meselemiz bu olsun yeter ki...

    1
    0 Yorumla
  • Pia_pia_pia
    Pia_pia_pia Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39 , eic 49%
    +1 yıl

    Hediyeyi iade eder yerine kendime bir şeyler alırdım ona da derdim ki ben seni düşünüp hediye alıyorum senin yaptığın şeye bak iyi oldu böyle davranman ömür boyu sana hediye almayacağım artık bayaaa bir kârdayım sayende... derdim 😂

    1
    0 Yorumla
  • MusaDemirerr
    MusaDemirerr Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 31%
    +1 yıl

    Kaynanam yok ama eğer olursa hediye alırken değiştirme etiketi de alırım çünkü ne onun kalbi kılırsın nede benim 🤔

    4
    0 Yorumla
  • Çilek_22
    Çilek_22 Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 78%
    +1 yıl

    Hediye seçerken risk almamak adına muhakkak ki değişim. kartını da hediyenin içine bırakırım. Gidip değiştirmesini ve kendi zevkine uygun bir şeyler almasını Rica Ederim

    2
    0 Yorumla
  • grendey
    grendey Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 65%
    +1 yıl

    Kocayı bulduk, kaynanası kaldı 😀😀
    Bir şey demem ne diyeceğim. Eşimi seviyorsam umrumda değil bunlar.

    1
    0 Yorumla
  • Cannndannn
    Cannndannn Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39 , eic 55%
    +1 yıl

    Hediye konusunda başarılıyım aslında... diyelim ki beğenmedi, bana bunu söylemesini daha samimi bulurum. Değiştirip beğendiği birşey alabiliriz beraber. Beğenmedi diye trip atmam kalp kırmam asla.

    1
    0 Yorumla
  • onanesanane
    onanesanane Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 69%
    +1 yıl

    olur da bir gün bu durum olursa , ona aldığım hediyenin fişini saklarım beğnemediğini belirtir ise beğeneceği bir ürün ile değiştirebileceğini söyler fişini de veririm :)

    1
    0 Yorumla
  • aisəturkova
    aisəturkova Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 38%
    +1 yıl

    Sana bu fazla bile dua et anne sayıp aldım dermiyim diyebilirmiyim bilmiyorum içimden kesin derim ama 😂😂

    2
    0 Yorumla
  • mervems91
    mervems91 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 68%
    +1 yıl

    Hediyeyi elinden alırım, hediye sonuçta ben beğenip almışım onunda aynı inceliği göstermesi gerekiyor.

    2
    0 Yorumla
  • SmellSmoke
    SmellSmoke Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 90%
    +1 yıl

    Varsayarak cevap veriyorum. Tepki vermemeyi tercih ederim. Ben kalbimden geçerek almışım geri kalan ona kalmıştır. Herkes kendine yakışanı yapar. Keyifli sabahlar.

    0
    0 Yorumla
  • engineerJR
    engineerJR Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 38%
    +1 yıl

    "Alt tarafı kızını aldık. Gören sanacak ki canını aldık" derdim😂😂

    3
    0 Yorumla
  • Toujours34
    Toujours34 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 75%
    +1 yıl

    Kendi anneme bir tepki göstermeyeceğim gibi 2. anneme de göstermem. Sevebileceği başka bir şey düşünürüm hemen.

    1
    0 Yorumla
  • Rahat0810
    Rahat0810 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 39%
    +1 yıl

    peki anne canın sağolsun derim bidaha almam yüzüne son güldüğüm an olur ha yanlış anlaşılmasın tepki verdiyse bu yani gıcıklığa yapıyorsa :D

    1
    0 Yorumla
  • Gizem4107
    Gizem4107 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 60%
    +1 yıl

    Ben naziklik edip almışım kendi bilir tepki vermem terbiyesizliği başka bir terbiyesizlik ile örtmem😉

    1
    0 Yorumla
  • Yalnızİnsann06
    Yalnızİnsann06 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38 , eic 38%
    +1 yıl

    Birşey söylemem ama bir dahada hediye almam beğenmediyse bile bunu yüzüme söylemesi gerekmiyor ayıp birşey.

    1
    0 Yorumla
  • Merdümgiriz0
    Merdümgiriz0 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 69%
    +1 yıl

    Arkasından bir şeyler derim, yüzüne bir şey deyip ortamı germem. Bunu 2-3 hediyemde de yaparsa bir daha hediye almam.

    1
    0 Yorumla
  • GünMavisi
    GünMavisi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 65%
    +1 yıl

    Karımla evleniyom annesiyle değil. Hediye falan almam ne beğendi beğenmedi tantanası olur nede böyle şeylerle uğraşırım...

    1
    0 Yorumla
  • NicksizKıız
    NicksizKıız Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 79%
    +1 yıl

    Bişey söylemem ama çok kırılırım. Anneler gününde bir daha hediye almam sanırım. Onun yerine yemeğe çağırırım o günde

    1
    0 Yorumla
  • Eceerdem1
    Eceerdem1 Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl

    Küçük bir tebessüm ve akşam oğlun görür evde bakışı 😂 daha da benden hediye beklemesin😂😂

    3
    0 Yorumla
  • ponçikpamuğu
    ponçikpamuğu Takip Et
    Xper 3 Yaş: 30
    +1 yıl

    Sana en güzel hediyeyi oğlun almış derim daha ne istiyo

    3
    1 Yorumla
    • arzu13345
      arzu13345
      +1 yıl

      Ooo:D

      Yorumla
  • Birtebessumyeter
    Birtebessumyeter Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 61%
    +1 yıl

    Begenir bence güzel igne oyasini begenmeyen olmaz bence begenir 😉😉😉

    2
    0 Yorumla
  • Trouvaille
    Trouvaille Takip Et
    Xper 5 Yaş: 109 , eic 41%
    +1 yıl

    Hiç kafaya takmam bile ben ona düşünüp aldım isterse çöpe atsın çokta umrumda olmaz.

    2
    0 Yorumla
  • _BeBeRuhii_
    _BeBeRuhii_ Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 49%
    +1 yıl

    Begenmiycegini bilseydim düşünüp almazdim derim yeterli cevap olur ona bence ama ilk koca lazim kaynana icin

    0
    0 Yorumla
  • tolgaozkugum
    tolgaozkugum Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 53%
    +1 yıl

    Bir tepkim olamaz , o benim boncuğumun annesi. Her ne olursa olsun benim eşimin bir parçası saygısızlık yapamam

    0
    0 Yorumla
  • Kankamstyle
    Kankamstyle Takip Et
    Yoda Yaş: 44 , eic 56%
    +1 yıl

    Ben Annemden başka kimseye hediye mediye almam... ne arkadaşım ne kaynana fark etmez kendime hediye alırım kimse umrumda değil...

    0
    0 Yorumla
  • sevgulhasan
    sevgulhasan Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl

    Alir hediyemi kendime kulanirim birdahada hediyeyi benden ruyasimda gorur

    2
    0 Yorumla
  • sananebenimadımdaan
    sananebenimadımdaan Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28 , eic 31%
    +1 yıl

    Kaynana kaynana cadı gibi kaynana allah var yukarıda benimle oynamaaağ

    1
    0 Yorumla
  • preacher__
    preacher__ Takip Et
    Xper 4 Yaş: 34
    +1 yıl

    Yok ki o yüzden kafam rahat olan düşünsün 😂

    Anneler Günü hediyeni beğenmeyen kaynanana tepkin ne olur?
    0
    0 Yorumla
  • helena_alina
    helena_alina Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 47%
    +1 yıl

    Beğenmeyebilir saygı duyarım. En azından sonraki hediyeyi farklı düşünürüz

    1
    0 Yorumla
  • duymer21
    duymer21 Takip Et
    Yoda Yaş: 27
    +1 yıl

    Begenmezse begenmesin umrumda mı ben düşünüp almışım ne istiyo daha bir daha ki anneler gününe hediye almam olur biter

    2
    0 Yorumla
  • JACK111111
    JACK111111 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32 , eic 36%
    +1 yıl

    Kaynana kaynana ne yaptim ben sana kaynana kaynana degilde 2 bacakli dana :)) biraz uzulurdum

    1
    0 Yorumla
  • ked7cik
    ked7cik Takip Et
    Bilge Yaş: 38 , eic 61%
    +1 yıl

    Inşallah beğenir ilerde 😍zaten çiçekleri çok seviyor ona müthiş bir hediye alırım

    1
    0 Yorumla
  • Balzacc
    Balzacc Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 63%
    +1 yıl

    Kaynanam yok ancak öyle bir şey olsaydı tepki vermezdim gidip beğendiğini alabilir.

    1
    0 Yorumla
  • Ponkitonki
    Ponkitonki Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 34%
    +1 yıl

    Seneye nefret edeceği bir şey alırım verilen hediyeye beğenmedim denir mi

    1
    0 Yorumla
  • 11Sessizlik11
    11Sessizlik11 Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 33%
    +1 yıl

    Değiştiririz anne. ya da onu bana ver sana gidip başka bir şey alalım

    1
    0 Yorumla
  • Pop-cornxx
    Pop-cornxx Takip Et
    Xper 7 Yaş: 106 , eic 38%
    +1 yıl

    Sadece onu düşünüp almışımdır. Beğenmek zorunda değil takılmam öyle şeylere

    1
    0 Yorumla
  • seydakalp
    seydakalp Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31 , eic 60%
    +1 yıl

    Değiştirmek için alır degstiririm ama bir daha da benden hediye beklemesn

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Benim kendi annem de beğenmiyor ki. Tepki vermem. Hayırlısı olsun derim. Ne bir de üzülecek miyim? Hediye o ! Beğenilmesi gerek. Bir de bir daha ki sefere içine değişim kartı koydururum

    1
    0 Yorumla
  • Hayatgercek
    Hayatgercek Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 59%
    +1 yıl

    Birşey demem ama sanırım bir daha almam... Kim olursa olsun...

    1
    0 Yorumla
  • BirBireydik
    BirBireydik Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 57%
    +1 yıl

    İade fişini ve üzerine belli miktarda para verip istediğini almasını söylerdim ' soru iyi bu arada '

    1
    0 Yorumla
  • Byza3
    Byza3 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25 , eic 44%
    +1 yıl

    Önemli olan düşünmem yani beğenmezse fişini veririm değiştirir birdaha da almam.

    1
    0 Yorumla
  • Düşünenben34
    Düşünenben34 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37 , eic 45%
    +1 yıl

    Hak etmediğini için almıyorum artık begenmeyecek bir hediyesi bile yok artık

    1
    0 Yorumla
  • UranüslüGeldi
    UranüslüGeldi Takip Et
    Guru Yaş: 28
    +1 yıl

    Değiştirebiliriz ama kaba davranarak beğenmediğini dile getirirse bir daha hediye almam.

    1
    0 Yorumla
  • Seashells
    Seashells Takip Et
    Yoda Yaş: 26
    +1 yıl

    Çok kötü bir tutum sergilemezse sorun değil değiştirilir

    1
    0 Yorumla
  • Prensessinkizi
    Prensessinkizi Takip Et
    Guru Yaş: 36
    +1 yıl

    Haklısın anneciğim ben de sana uygun olmiycagini düşündüm fakat oğlun ısrar etti 😂😂

    1
    0 Yorumla
  • Fkusna_Huy
    Fkusna_Huy Takip Et
    Master Yaş: 42
    +1 yıl

    Kaynanama hediye almıyorum. Ona kendi çocukları alıyor

    1
    0 Yorumla
  • XXkromozomlu
    XXkromozomlu Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Hediyemi geri alırım bir daha da hediye falan almam asşafdkslşgkkfgfd

    2
    0 Yorumla
  • Dilekiniz
    Dilekiniz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 65%
    +1 yıl

    O beğenmese bende vermem ne aldıysam kendim kullanırım oda baka kalır😉😂

    0
    0 Yorumla
  • Pisi-cik2
    Pisi-cik2 Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 33%
    +1 yıl

    Bir dahakine beğeneceği bir sexy alirdim
    O anda tepki vermez esime sikayet ederdim

    0
    0 Yorumla
  • Demek_ki
    Demek_ki Takip Et
    Xper 6 Yaş: 48 , eic 52%
    +1 yıl

    Tepki göstermem lakin bir daha da kırık çöp almam :)

    0
    0 Yorumla
  • Litaiandlitaiizeus
    Litaiandlitaiizeus Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39
    +1 yıl

    Benim ki beğenmediğini sadece kızı ile arasında arkamdan konuşur ben bunu bilirim ama duymam yüzüme karşı teşekkür eder güleryüzlü davranır sıkıntı yok yani

    1
    0 Yorumla
  • MarmelatSevenHeidi
    MarmelatSevenHeidi Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25
    +1 yıl

    Kaynanacim nasil hediye istiyorsan söyle bida öyle alim derim

    2
    0 Yorumla
  • єjɗєrƙυɾƭ
    єjɗєrƙυɾƭ Takip Et
    Guru Yaş: 41
    +1 yıl

    Ben onu düşünüp, nacizane bir hediye almışsam, o da bir zahmet beğensin...

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (154)
Devamını Gör(199)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Anneler Günü > Sorular > Anneler Günü hediyeni beğenmeyen kaynanana tepkin ne olur?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Eşimin hediyemi beğenmemesine ne diyorsunuz? 6 cevap verildi
Sevgilim, anneler gününde eşime hediye aldığım için sinirlendi? 5 cevap verildi
Size alınan hediyeyi beğenmezseniz ne tepki verirsiniz? 19 cevap verildi
Size alınan hediyeyi beğenmezseniz ne tepki verirsiniz? 34 cevap verildi
Size alınan hediyeyi beğenmezseniz ne tepki verirsiniz? 29 cevap verildi
Anneler günü hediyemi annem beğenmedi? 11 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Nohut dürüm sever misiniz?
  • Sevgilin için dinini değiştirir misin?
  • İlişkilerde hangisi daha çekici, ne istediğini bilen kadın mı yoksa beklemeyi bilen kadın mı?
  • Renklerle aranız nasıl?
  • Nefret bir renk olsaydı hangi renk olurdu?
  • En son ne zaman birine gerçekten bir şeyler hissettin?
  • Hangi konu seni asla üzemez?
  • Bir kadının vücudu gerçekten bu kadar kusursuz olabilir mi?
  • Sizin de arkadaşlarınız böyle gereksiz dertleri var mı?
  • Adını kalbine yaz beni unutma demek istediğiniz birisi var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨