Kızım iğne olmamak için çok ağlıyor, nasıl ikna ederim?

6 yaşındaki kızıma doktorumuz 6 tane iğne yazdı. İlkini ne yapılacağını bilmedigi icin yapılana kadar sorun yaşamadım. sonrasında çok ağladı. 2. iğneye götürdügumde ortalığı yıktı adeta ve 3-4 hastane personeli yardımıyla ancak yaptırabildim. 3. iğneye götürmem lazım ve ciddi şekilde sorun yaşıyoruz. Bu yaşına kadar hic kandırmadım. Ne önerirsiniz. ? Oyuncak sozu, istedigi birseyi yapacağim sözü vb hic birine razı gelmiyor ve bu iğneleri korkutmadan aglatmadan yapılsın istiyorum.( babamızdan ayrıyız)
Güncellemeler
+1 yıl
Hastaneye yakın bir parkta oyalanıyoruz. Henüz istemiyorum diyor. En kötü zorla götureceğim ☹☹ Ağlamasına da hiç kıyamıyorum ki...
Güncellemeler
+1 yıl
Son durum ; ikna olmadı. Hastaneye cığlık kıyamet girdik. Zorla zapdedip aglaya aglaya yaptılar. Sonrasinda cok istedigi bebegi almama ragmen henuz yeni sakinledi. Halen acıyor diyor 😒 Çocuklara iğne vermesinler ☹
Kızım iğne olmamak için çok ağlıyor, nasıl ikna ederim?
Cevapla