Hangi bezi kullanıyorsunuz bebeklerinize en kuru tutanı hangisi? Prima ve molfix hariç?

Prima bez kullanıyordum yanlız bezi yenilediler ve yenilenen bez sızdırıyor ve pişik yapıyor molfix aldım oda 3 saat geçmeden nemli bıraktı içini canbebe denedim oda 2 saat bile dayanamadı. Yok mu eski prima paketleri gibi 10 saat falan kuru tutan bir bez

Hangi bezi kullanıyorsunuz bebeklerinize en kuru tutanı hangisi? Prima ve molfix hariç?
Cevapla