Farklı olsun, ilk olsun, değişik olsun derken sonunda yok vazgeçtim en iyisi klasik olsun diyen anne adaylarına yardımcı oluyoruz KScanlar! Kız bebeklerine isim arayan anne adaylarının imdadına yetişiyoruz, peki modası geçmeyen, klasik kız isimlerinden senin favorin hangisi?
Ayşe
Zeynep
Aslı
Elif
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kız bebeklerine isim arayan anne adaylarının imdadına yetişecek modası geçmeyen isimlerden senin favorin hangisi?
Benim gerçek aşkımdı.. Kalbimi söküp avuçlarına verecek kadar sevdim.. Çok kötü ayrıldık, başkasına gitti ben maddiyaten çökünce 😭 Lakin halen güzel isimdir bende Zeynep.. İnsan gerçekten sevince, ona ne yaparsa yapsın, o mutlu olsun istiyormuş.. Manyakça bir duygu..
İlk olsun değişik olsun derken çoğunlukla saçma oluyor. Ben eski isimleri severim ve en önemlisi koyulan isminin anlamı nedir? Anlamsız isim asla koymam veya Kuran da geçen isimlerinde hepsi konulmaz araştırmak lazım önce.
Ayşe isminin modası geçti bence mümkünsw kimse koymasın neredeyse herkesin ismi ayşe bir zaman sonra itici geliyor. Zeynep annemin adı Aslı dayımın kızının adı çok fena oluyorlar, elif desen masum sakin ama o ismi de herkes kullandi hayır çocuk getirsem isim bulamayacağim yine. 😑
Elif ismini duyduğum zaman sadelik, yalın bir güzellik aklıma gelmiştir her zaman. Şunu da belirteyim son zamanlarda bu çift isim koyma furyası aldı başını gitti. Yeni doğmuş bebeklerenya da küçük çocuklara uyuşturucu karteliymiş gibi uzun latin isimleri vermek tam bir saçmalık aman bu işe bulaşmayın derim.
Ya Allahın gücüne gitmesin ama kaç tane elif adında kadınla tanışsam hepside kaşar çıktı. Aldatan, ihanet eden, yalan söyleyen, sadakatsiz hep bu isimde tanıdığım oldu. Her halde isimleri ağır geliyor taşıyamıyorlar. Elif koyacağınıza kezban koyun daha makbul yeminle
Ece diye isim mi olur? İlerisini de düşünmek gerek. Hadi çocukluk ve gençlik döneminde tamam da, peki yaşlılıkta? Torunların sana Ece nine dedikleri zaman bir tuhaf olur. Ece nine pek yakışık almıyor hani:) Nine dediğin Ayşe nine olur, Fatma nine olur, Zeynep nine olur.
bence Elif ismi güzel olduğu kadar, anlam ve mana olarakta çok güzel buluyorum. gerçi diğer şıklarında bir birinden güzel ve gerçekten harika isimler olduğunuda söylemek isterim. karar vermek çok zor oldu. yüreğine emeğine sağlık arkadaşım.
Ben daha zeynep isminde yaramaz haşari kendini bilmez bir insan tanimadim... zeynepler hep uslu akli basinda sakin zeki oluyor yahu😂zeyneplerin hep boyle bir imaji var 😂kizim olsa ismini zeynep koyabilirim
Zeynep cok hoş bence bir ismin güzel manası olmasi lazim çiçek böcek toprak kaya gibi isimler gereksiz aslı ne demek mesela sadece kulağa hoş gelmesi degil manası önemli. Cünki yarin mahşerde günahkar dahi olsa Allah diyecekmiş ismide mi benim sevdigim bir kulumun ismi degil diyecekmiş illa affetmek için. Ha bu arada bide çocugunun ismini dini bir isim koyup gereksiz manasi olmayan bir isim ile çagrip kullananlarada ayri bir gıcığım.
Elif kadar asil bir bayan ismi olamaz Kur'an i kerim in ilk harfi ve bayana çok yakıyor her yaşa yakışan bir isim asllican sudecan mervecancilar yazmasın :)
Valla Ayşe ne kadar eski bir isim gibi gözükse de her yerde Ayşeler var hala da bu ismi kullanmaya devam edenler var. Ayşegül, Ayşenur bence bu ismin modası geçmez.
Modası geçmeyen ve klasik isimlerin başında gelenlerden biridir. İsimlerin güzelliği etkilediğini düşünüyorum. Zeynep ismini taşıyanlarda bana göre çoğunlukla güzeller.
Valla benim ismim neslişahken tutup da çocuğuma Ayse Fatma koyamam yani sıklari geçelim Hira nur bence anlamlı ve güzel zaten bizim de sorumlu olduğumuz nokta bu anlamlı isim koymak
Zeynep'i görünce direk atladım ancak Elif de çok sevdiğim bir isimdir. kızlarım olursa bu iki ismi koymayı çok istiyordum ki bir oğlum oldu. Elif ismi de yeğenime nasip oldu. bize artık zeynep kaldı.
Kız bebek ismi olarak Zeynep ismini her zaman sevmişimdir. Kız bebeklere ve erkek bebeklere isim arayan anne-baba adaylarına güzel bir site önereyim yeri gelmişken
Erkek : Ata Toprak Kız: İnci asiye Asiye annemi dogururken rahmetli olan anneannemin ismi. İnci gibi tek ozel nadide Ata ulu önderimiz ve toprak müthiş comettir filan iste
Bunlardan birini seçme şansım olsa ilk zeynep derdim ikinciye elif ama ben kızıma bunlardan hiçbirini koymazdım elizya ismini çok seviyorum onu koymak isterdim
Kızım olursa ikinci ismini Mert koymayı planlıyorum. Hem bende hikayesi var hem de mert bir kızım olsun. Ama ilk adını Gece koyarım, hep içine çekiyor o isim beni. Favorim de o.
Ana Sayfa > Çocuk & Ebeveyn > Anketler > Kız bebeklerine isim arayan anne adaylarının imdadına yetişecek modası geçmeyen isimlerden senin favorin hangisi?
En İyi Cevaplar