
Eşinizde böyle çatlaklar oluşsa onu yinede çok çekici bulurmuydunuz erkekler?

o saatten sonra çekicilik geri planda kalır zaten bebeğe bakmak beslemek büyütmekten vakit mı kalır birbirine zaman ayırmaya. ha illa merek ediyosanız dürüstçe cevapliyim yok bu manzara karşısında çekicilik tamamen kaybolurdu. ama dediğim gibi başka şeyler devreye girer şefkat, farklı bir sevgi gibi çocuğunun anası sonuçta :)
benim için hiç sorun yok o evladımızın annesi, aklımın ruhumun kalbimin sahibi ayrıca. Çatlak olsa ne olur olmasa ne olur?
33 yaşındaki fikrim ile 15 yaşındaki fikrim de aynıydı. Bu yalnızlıkta emeği geçenlerden hesap soracağım mahşerde (gerçi onlar cezalarını çekiyorlar)
Doğum çatlağını çirkin bulan erkek olursa sevgisinden çok şüphelenirim. Sanki bir annenin elinde o çıkan çatlaklar. Düşünceli erkekler görüş paylaşmış helal olsun.🐥
Karısını seven erkeklere itici gelmez.
Cevap
22Cevap
Çatlağın da bir adabı var lan.
Kilo alıp verdikten sonra baldırda veya kollarda oluşan ince beyaz çatlak tadında çatlaklar göze gelmese de, bu görseldeki göze gelir.
Tripofobisi olan bir eleman olarak kaşındırdı görsel beni, düşman dötüne..
Sanırım genelde bunlar ikiz hamilelik ya da zor hamilelikte oluyor, dünya tatlısı bir bebek meydana geliyor tabiki bulurum sonuçta onu eşim olarak kabul edeceğim
Bu kadarı da fazla sürüsüyle krem var bir zahmet kullanın hanımlar. Bu halde eşinizin sizi çekici bulmasını mı bekliyorsunuz
Yaw bana evladımı vermiş anne olmus kadını niye sevmiyim böyle bisi icin kurban olurum ona
Sorun olmaz diyenler yalan soyluyor, bu gorseldeki kadar belirginse, evet rahatsiz eder
Bakmamaya çalışırdım oraya düzeltmesi için yardımcı olurdum 😎
Ben erkek olsam bana gelmez sonuçta yavrumu taşımış bir insan
Sevgim daha da artardı.
Çekici bulmam sabit kalir ya da çok az da olsa azalır
Çocuğumu 9 ay boyunca taşımış, onu sağlıklı bir şekilde dünya’ya getirmiş bir kadından soğumak.. Her haliyle severim.
Arkadaşlar hamileliğinizde KAKAO YAĞI kullanın. Çatlak oluşumuna engel oluyor. Denendi onaylandı :D
uzun süredir birlikte birşeyler paylaştığınız insanda itici gelmez
Onun çatlaklarını yerim de, bu kadar oluyor muydu yeni öğrendim
Çocuğumun annesi diye daha da severdim :)
Benim çocuğumu doğurmuş kadın hiç sıkıntı olmazdı
aa böylemi oluyor çözümü yok mu ya bunun
Ben Lafa Değil icraat bakarım
Fizik olmuş icraat yok
Fizik kötü olmuş icraat muhteşem anladın..
Bu çatlaklar zamanla geçer
Geçer ben ergenlikte göğsüm hızlı bir şekilde büyüdü bunun yüzünden göğusumde birkaç çatlak çıktı ama 3 ay sonra geçtiler
Ya evet biliyorum basit catlaklardi ama her şey geçer spor yaparak iyi beslenerek bu çatlaklar geçebilir bu fotoğrafta kadın kim sen misin?
Mesala annem 5 çocuğu doğurdu ama gayet güzel görünüyor çünkü kendisiyle ilgileniyor
Bu çatlaklarında çözümü var.
Nedir
@president54 Esnetik görünüme tekrardan kavuşmak için çeşitli operasyonlar hali hazırda yapılmaya devam ediyor.
(Karın gerdirme, Doku içi enjeksiyon, Doku onarımı) vs
Krem falan yok mu illa operasyon mu olmalı
O benim baştacım ne olursa olsun
:))
Bu da çok abartı değil mi ya?
Dünyanın en güzel hediyesini vermiş, kötü bulmam.
bu cok kötü ama bu kadar da olmaz umarim
bu kadar çatlak oluşmaz
Doktor bey doguma girerken degil asil emzirip karnin sisligi inince oluyor catlaklarin görüntüsünün net sekli:) elbette bu kadar fazla görünüyor ama cilt yapisi da önemli sanırım :)
hemen boşanırım
Normal doğum da mı oluyor sezeryan da mı oluyor?
Doğumla alakalı değil hamilelikle alakalı
Evet
Senmi eksiledin?
Ismin neden ters?
Evlilikten sogudum
ben takıntı yapmam
bana gelmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar