Asya mı? Mira mı?
Asya
Mira
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
İlla ikisinden biri olcaksa Asya daha güzel, ismiyle büyüsün :)
Bu dönem doğan çocuklarda mira ismi çok olacak Asya koy
bir tane daha olursa onu da avrupa koyun uyumlu olsun.
Cevap
9Cevap
Mira daha güzel. Çünkü anlamıda iyi
Her yer asya oldu gerçi mira da öyle
Asya olsun. Ananemin ismi 😛
Asya daha daş. şaklı bir isim Mira tiki ismi
Asyayi ben koyucam lütfen başka bisey bulun 😂
Asya olabilir kız ayool
daha doğmadımı bebeğin
mira koy
Ortalık Asya mira dolu
İkisinide koyun
Asya hoş
Avrupa kpy
Asya güzel
asya daha güzel..
Asya
Mira
ikisi de hoş değil.
Bence Asya güzel.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar