Adamlık onuruna yakışmayan çok kalleşçe bir durum ve telafisi olmazdı galiba.



Yapılacak birşey kalmamış artık yapan yapmış... Ne kadar sadık, saygılı göstermiş olmuş. Ben onun çocuğuyla boğuşayım o ilk fırsatta gitsin hemen.
Aklı fikri bacak arasına çalışan insanlardan nefret ediyorum sanki dünya bir onun üzerine dönüyo.
Boşarım donuna kadar alırım donunu da beni aldattığı kadına hediye paketi yapıp gönderirim.
O lohusa psikolajisiyle her şey yapar insan😀
Daha kötüsünü yapan bile var
Örnek : Ali Taran, kanser olan eşini boşayıp, genç bir kızla evlenmişti. Tüm Türkiye lanet etmişti.
Hemen boşarım, nalet herifi
Nehletty!!
Özenti gibim olmasın deyu oyle yazmadım dı
Cevap
13Cevap
Ben ayrıldım. Beni hamileyken aldatmıştı. Bebeğim doğmadan ayrılmak zorunda kaldım çünkü beni istemedi
Tanımıyorum ikisini de.
Aldattıysa biter salak gibi yanında kalacak değilim.
Bebek hatrina evli kalırdım ama onh asla affedemezdim
Olmaz böyle birşeyin telafisi, allah kimseye yaşatmasın
Ondan sonra buyrun cümbüşe😏
Çoğu erkek zaten o zamanlarda aldatıyor karısını yakalayabilen yakalıyor.
Loğusa olmadığı zamanda aldatsa telafisi olurdu yani? Bir farkı yok bence.
Bu nasıl bir iğrençliktir? Karnındaki onunda çocuğu be. Kadın 9 aylık bir süreçte neler neler yaşıyo. Doğururken çektiği acıları saymıyorum bile. Onun tek yapıcağın bir kaç ay o uçkuruna sahip çıkıp kadına destek olmak. Onu bile yapamıyosa canı ceheneme. Telefisi olmayan bir durum gerçekten
Erkekler hamile kalsa kadınlar aldatır mıydı acaba?
Lohusalık dönemindeki kadın bebeğini de kendisini de öldürebilir. Ayrılır çatır çatır nafakami alırım. Bunlar anca cebinden para çıksa üzülür.
Al iste boyle bir adamdan birde baba olacak... bunun telafisi yok zaten... yazik o esine cocuguna.. hakketmemis her ikisinide...
Aldatmanın geçerli bir sebebi yok eşin seni dolandırsa bile aldatma ile öc olmamalı. Çok iğrenç bir durum. Yuva yıkanın yuvası olmaz.
"Sadece lahusalık döneminde mi?"
Evliliğin başından beri yılarca aldatılan kadınlar var...
Deniz Seki de ayıpladığı ne varsa yaptı. Kadının düşmanı kadındır boşa dememişler
Yazı karakter yerlerde böyle insanlarda. Allah göstermesin ben beynimden vurulmuşa dönerdim
Bebek başkasından der terkederim böylesi baba olmaya layık değil
"Ben niye lohusayım lan?" derdim
Bekleyememiş mi yazık çok acizler yaa
İğrençler ya
Ne aşşağılık bir davranış, bunlara idam gelsin
Hepsi aynı model insanlar zaten
bari bu dönemde yapmayın
ağzına yıldırım düşer inşallah
olmadı tesla boniniyle düşürürüm
https://www.youtube.com/watch?v=U2CNIJ21ooo
bebegimi alip giderim sanirim..
Boşar donuna kadar da alırım.
Donunun içindekileri de alırdım ben hatıram olsun şerefsize...
Yani... Aparat olmadan birşey de yapamaz.
Lohusa ne bilmiyom qkdkd
Çok sogurdum öyle böyle değil
Adamlık kolay kazanılmıyor işte
İzahat mı beklicem bir de bu adamdan.😒
Acemice yaparsan yakalanirsin:)
Karaktersizlik
Oldukça
Boşanırız
Ben onu hazmedecek kadar geniş değilim
Ayrılırım. Fena.
Yazık ama ya. Kadınlar ne çekiyor
bundan daha büyük bir şerefsizlik yok..
Olmazz
Asla affetmezdim
Boşardım.
Yazıklar olsun...
Profilimdeki soruyu yanıtlar mısın seni davet edemiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar