Söz değil de kimse bir anneyi eleştirmemeli ve anneliğini sorgulamamalı. Çocuk bakmayı bilir ya da bilmez ama elinden gelen her şeyi yapar bazen büyükler konuşur durur aslında hep konuşurlar, unuturlar kendileride bir zamanlar anne olduğunu genelde kayınvalide yapar.
@ukalagirl hahahhaha karsi duvarami. 😂😂😂 e napalim annacim herkesin sütü okadar cikmiyorsa. Bu cocugun ac oldugu anlamina gelmezki. Günde 6 kere degilde 10 kere emziririz ama yinede yeter azda olsa.
@ukalagirl saka maka bir yana arkadasimin bebegi olmustu ona gittim kaynanasi gelmisti türkiyeden. Cocugu emzirmeye calisti ama sütü az diye tutturdu kaynanasi aldi bebegi kucagina cikardi burusmus memesini verdi cocuga birde dediki bilmem kim varmisda onlarin orda 67 yasinda cocuga gögsünü vermis vermisde Allah tarafindan süt gelmis 😂😂 sapikdi galiba okadar tuhafima gittiki
Ay Allah kahretsin onu 😡😡😡😡öyle cahilleri duyunca öyle kızıyorum ki. ah keşke vermeseydi çocuğunu. facede anne grubumuz varda orada da aynısını yapmış lafının kaynanası. manyak bunlar ya ah bana öyle yeltenecek var ya 🤢🤢🤢çok kızıyorum cahiller ya
Hayatımızın en büyük değeri olan annemize iyi bakalım. Onlar bizim için inanılmaz değerlidir. Siz siz annenizi üzmeyin. Annesini sevmeyen erkek hiç bir kadını gönülden sevemez. Ve üzmez..
Az önce tartıştım annemle koyduğum birşeyi bulamıyorum evde tatlıya bağladık sonra annemi çok seviyorum ama bazen deliriyorum koyduğum birşeyi yerinde bulamayınca
9 ay karnında taşıyıp, bu süre içinde ve doğumda büyük sancılar çekip, yıllarca besleyip büyütmüş bir kadına, "ANNE" ye kimsenin olumsuz tek bir kelime bile söylemeye hakkı yok.
En İyi Cevaplar