Annelerin hamilelikte şeker takviyesi yaptırması gerçekten de çocuk için yararlı bir davranış mıdır?

Neredeyse bütün doktorlar ağız birliği yapmış gibi hamilelikte annelere şeker tavsiyesi öneriyorlar. Yer yüzünde şeker kadar tehlikeli belki de atom bombası vardır o derece.
Annelerin hamilelikte şeker takviyesi yaptırması gerçekten de çocuk için yararlı bir davranış mıdır?
Ama günümüzde doktorlar telkin üstüne telkin koyup şeker diyorlar başka bir şey demiyorlar. Tedavide kolaya kaçarak bir nesli kanserli hücrelere teslim ediyorlar. Mantıklı düşünmek için tıp fakültesini bitirmeye gerek yok.
Şeker takviyesi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Annelerin hamilelikte şeker takviyesi yaptırması gerçekten de çocuk için yararlı bir davranış mıdır?
Cevapla