Çok güzel kareler değil mi ya? Hem de mucizevi bir olay. En sondaki iki fotoğraf sanırım çok çarpıcı.
Amniyotik keseceki bebek ilk defa gördüm...




Amniyotik keseceki bebek ilk defa gördüm...








Aga bu mucize değilki? Doğal ve olağan bir durumu neden belgeleyeyim. Ayrıca bu eşime sadece anne gözüyle bakmama sebep olur ve özel hayatta problem yaşatır ki doğumdan sonra sorun yaşayan çok eş var bu konuda.
Her ay bir yere giderken felan ayda yılda birkere hatıra olsun diye çekilir. Ama her dakika olursa olmaz
ya çok garip resimler ilk defa görüyorum çok güzeller 😊 ama böyle fotoğraf çektirmek iyi değil diye duymuşdum
Allah banada bir bebek nasip ederse eger mutlaka o anı ölümsüzleştirecegim.:)
Cevap
17Cevap
İlk karedeki gibi bir fotoğraf olabilir. Beni ilk gördüğü, hissettiği andaki tepkisi olabilir ya da direk videoya aldırtırım o anı 😁
Fotom çekiliyor diye poz verme derdine düşüp çocuğu doğuramam filan 😊 bilemedim
Bu anlar degilde bebegi annenin kucagina ilk verdieri an var ya, iste o an bencede foto cekilmeli.
Esra Sönmez isimli kişiyle iletişime geçti bir tanıdığımız. Kendisi doğum ve yeni bebek fotoğrafçısıdır, son derece kaliteli hizmet veriyor. yukarıda ki görsellerden daha kaliteli fotoğraflar sunuyor.
Bilmiyorum o an canımın derdinde olacağım fotoğraf falan önemli değil, eşim düşünsün..
Doğum kelimesi bile başlı başına yetiyor bana.
Benım degılse sadece bebegımı cektırebılırım... Zira kendimi o halde görmek istemezdim :D
Bu anı ölümsüzleştiren çoğu baba maalesef bir daha eşine uzun bir süre yaklaşmıyor.
Aileler istiyor genelde biz de onları kırmamaya çalışıyoruz ☺
isterim tabiiiiii ama biraz üstü kapalı olsun. Bu kadar şeffaf istemem
çok güzel gerçekten..
kadın doğum fotoğrafcısı sokacağım eşim isterse..
Yok ya paylasmam bune Allah nasip edrrde cvgum olursa ftgraf falan cektrmem
Anasının kucağındayken olurda doğar doğmaz hoş değil yani
Harika bir an.
Ölümsüzleştirilmeli.
Eğer bir gün evlenirsem evet isterim
Çok kararsızım bu konuda
Ben çok isterim tabi 😊
yeni dogmus hali biraz igrenc
bu derece de detaylı çektirmezdim şahsen 😒
Doğum anında fotoğraf çekmek benim için saçma
Evet bu hayalim zaten :)
Güzel olur aslında :)
bu pozları vermesem çocuk doğurmam :D
Ya tüylerim diken diken oldu
Olabilir tabi bilemedim şimdi
Bu kadar şeffaf olmasa daha iyi gibi
Beni leylekler getirdi
Bence çektirmek olmalı
Çok korkunç istemem.
Ben istemem.
Çok isterim
Gerek yok.
Esim isterse olur..
Korkunç ya
Gerek yok
Saçmalık
Puff
Guzel bir ani
Evet hoş olur
En üstteki olabilir
İyi fikir
Ben isterdim
Kardeş miğdemiz kalkti bu fotograflar ne ya. s
Hayır
Evet
Igrenc
Güzel bir an
Hayır
çekerim
hayır
Olabilir
Çok anlamlı bence
Evetttt
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar