Doğum kontrol hapını bıraktıktan ne kadar sure sonra hamile kaldınız?

Yaklaşık 3 buçuk aydır yasmin doğum kontrol hapı kullanıyorum.Bebek sahibi olmak istediğim için ilacı yeni bıraktım. İnternetten baktığımda ilacı bıraktıktan 2-3 ay sonra hamile kalmak daha iyi, yoksa ikiz bebek falan olurmuş diye karşıma çıktı. Acaba bu ilacı senelerdir kullananlar için mi geçerli? İlacı bıraktıktan ne kadar sure sonra hamile kaldınız acaba?
Doğum kontrol hapını bıraktıktan ne kadar sure sonra hamile kaldınız?
Cevapla