Arkadaşlar merhaba, Eşimle normal süreçte adet olmama 2 gün kala korunmasız ilişkiye girdik. Sonra adetim 9 gün gecikti.9. Günde de kahverengi kanama geldi. Sonra bu kanama ara ara gelip bazen hiç gelmedi şimdi 4. Günümdeyim yine kesildi kanama.
Kanama olduktan sonraki 2. Gün acaba deyip gebelik testi yaptım. Negatif çıktı. Şimdi de hamile değilim diye eşimle tekrar ilişkiye girdik. İlişkiden sonra aşırı bel ağrım ve kasık ağrım oluyo. Ağrıdan uzanamıyorum sırt üstü. neden olabilir? Çok duygusalım bu ara. Cevaplarsanız sevinirimm...
Kanama olduktan sonraki 2. Gün acaba deyip gebelik testi yaptım. Negatif çıktı. Şimdi de hamile değilim diye eşimle tekrar ilişkiye girdik. İlişkiden sonra aşırı bel ağrım ve kasık ağrım oluyo. Ağrıdan uzanamıyorum sırt üstü. neden olabilir? Çok duygusalım bu ara. Cevaplarsanız sevinirimm...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar