2 yillik evliyiz ve artik bebek düsünüyoruz (korunmayi biraktik).
Tabiki hamile kalmak icin yumurtlama döneminde iliski yasamak gerekiyor ama Burda hamile ve bebek sahibi annelere daha nelere dikkat ettiklerini sormak istiyorum.
Daha kolay veya seri hamile kalmak icin birseyler yaptiniz mi? Neler mesela?
Planli mi hamile kaldiniz? yoksa oluruna birakarak mi?
Ne Zaman hamile oldugunuzu anladiniz? adet gecikince test yaparak mi yoksa daha erken/gec mi?
tecrübelerinizi paylasirsaniz sevinirim
Tabiki hamile kalmak icin yumurtlama döneminde iliski yasamak gerekiyor ama Burda hamile ve bebek sahibi annelere daha nelere dikkat ettiklerini sormak istiyorum.
Daha kolay veya seri hamile kalmak icin birseyler yaptiniz mi? Neler mesela?
Planli mi hamile kaldiniz? yoksa oluruna birakarak mi?
Ne Zaman hamile oldugunuzu anladiniz? adet gecikince test yaparak mi yoksa daha erken/gec mi?
tecrübelerinizi paylasirsaniz sevinirim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar