Günümüz avantajlarına göre süt annesi bula bilir veya Gerçek anne sütü olan bebekler için süt alıp onla besletmesini isterdim her ikisini de kabul etmezse çok feci tartışırdık herhalde en sonunda da 3 seçenek sunardım ya kendin emzir ya süt annesi tutayım o emzirsin ya da şu doğal annesi sütü ile bebekler için yapılmış sütten verelim derdim.
Emzirirdim daha hatta odama çıkmadan asansörde veriyorlar şimdi çocuğu kucağına.. hem anne çocuk arası bag hemde bebeğim sarılık olmasın diye tek hayalim anne olmak en az 2 yaşına kadar da emsin isterim
@e-r-en ben karar verdım. Doktorda kabul etti ☺️. Ve şu duruma şükür ediyoruz.
Keyfi bir karar değildi ama emzirmek kolay olmıcağimi bildiğim icin öyle karar verdim. Sütü sağdım ilk 5 ay oda zor oldu birakıp bebek mama sütü aldik.
Sağlik sorunsuna gelince, nefes borusu miğdesiyle beraberdı. Yemek borusu ise yarıydı ve değişik ic organ rahatsızlıkları vardı.
Bencilik değil bu kizim icin ve kendim icin doğru bir karar aldim.
Dediğim gibi doktor değilim. Ama "benim vücudum, benim kararım" tarzına binaen emzirmemezlik yapmışsanız hiç etik değil. Bu gibi konularda doktorun doğrultusunda bir karar vermek lazım... Adamlar 10 sene boyunca boşuna okumuyorlar.
yahu efendim, benim bir şey dedigim yok. Neden kendinizi müdafaa edip duruyorsunuz. Mikro bazda beni, makro bazda kimseyi ilgilendirmez. Ben sadece kendi görüşlerimi söyledim.
Emzirmek istememe var, emzirememek var... Süt çıkmıyorsa normal karşılardım ama istemiyorsa neden doğurduğunu söyleyip bebeği kafasına fırlatırdım ne biçim bir anne...
ASla bebek kendi emmeyi bırakıncaya kadar emmeye devam.. Biz böyle gördük ve öyle de yaptık.. Göğüslerim bozulur diye bebeğini emzirmeyen kadın şeytanın kendisidir..
Emzirmediklerinde göğüslerinin sarkmayacağını düşünüyorlar ama yanlış taktik uyguluyorlar.😃 Göğüslerde biriken süt de bir süre sonra sarkmalara neden olur.
Emzirmek bence anne ile bebeğin arasındaki bağı oluşturuyor. Emerken onun o minik suratını izlemek isterdim. Vücudum sıkı bir sporla tekrardan olur ama o bağı hiçbir zaman kazanamam tekrardan.
En İyi Cevaplar