Güncellemeler
+1 yıl
bugün doktor atarax verdi kullanmam için. hamilelikte kullanan var mı
ya doktora sorman en iyisi boyle onemli birnkonu da bu siteden medet ummamalisin. ama normal dogumdan korkma. bikac ikinma da disari cikiyo. onu disari cikarma anı degil de sancilar zor olan
Allah'a sığındım. O yüzden hiçbir şey beni etkilemedi. Normal doğum yaptım.
kaç yaşındasın
mesaj ın kapalı nedenki
Cevap
1Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar