Googlede ben buluyodum allah korusun boy geriliği oldugunuda kıyafetlerinde anlarsin baktin eskisi gibi o hızda ölerken iyi veya durmuş bir doktora görün ben kızım 2 yaşından sonra boyu uzamadı durdu ilk basta fark etmedim sonra kızım 3 yaşında ama hala 2 yaşında giydirdiğim kıyafetler ona oluyo ve kilo kaybı yasamaya başlamıştı acil doktora götürdüm meğerse hormon bozukluğu varmış şükür simdi çok çok iyi allah kimseye yasatmasin
Senin 6 ayda bir heralde ki bebeğin kontrolünü yaptırman ve doktorun direktifleriyle kilo alması ya da vermesi gerekiyorsa buna müdahale etmen gerek. İnternetle olacak birşey değil zannimca
En İyi Cevaplar