idrar yolu enfeksiyonu için ilaç tedavisi mi kullanılıyor. Hamilelikle ilgili bir sıkıntı çıkacak diye korkuyorum. :(


idrar yolunda enfeksiyon olduğunu nasıl bildin.. bence doktora git tam taşhis kor hemde hamile olduğun söylersin ona göre ilaç variri
Flgyl (antibiyotik) kullanılır büyük ihtimal ve gebelikte endike.
Buscapon kullanılıyor fakat doktora danışmadan kesinlikle kıllanma
Sakın ilaç kullanma bitkisel yöntemler var onları dene
Cevap
12Cevap
Maydanoz sapı kaynat iç ya da direk ye çok iyi gelir
Bol bol su içerek de idrar yolu enfeksiyonundan kurtulmak mümkün
Çok su içmen gerekli bir hafta boyunca çokca su iç günde2-2.50 litre geçer enfeksiyon
Evet sadece ilaç tedavisi uygulanır. Asıl tedavi olmazsan bebek için sıkıntılı olur
Bende sadece ilaç tedavisi uygulamıştık. Ama gebelikle alakası nedir bilmem.
Ya bende de var o sorun kronikleşti :( doktor antibiyotik veriyor o Da mantara çeviriyor sosyal hayatım bitti. Psikolojim alt üst.
enfeksiyon geçmeden normal doğum yaparsan büyük sıkıntı. doktorları dinle
Hamileysen mutlaka tedavi edilmesi lazım bebeğe enfeksiyon geçebilir
Kız arkadaşım maydanoz suyu içiyordu belki iyi gelir.
Hamilelikte maydanoz suyu içilmez onum söktürücü özelliği vardır ve bebeğe zarar verebilir
@keremhilal2017 kusura bakmayın bilmiyordum😔
Yani evet ilaç verilir. Ama hamileligine uygun ilaç verirler korkma :)
evet diüretikler uygulanır farmakoloji bilginin olmasını isterdim
Hacamat yaptırın ben yaptırdım ve çok rahatım ne yanma ne herhangi bi acı hiç bir şey yokk geçmeyen idrar yolu enfeksiyonu problemim vardı
Maydonoz iyi diye duymuştum
Ben antibiyotik kullanmıştım
En iyi sonuç iğne tedavisi
Ilactan başka bir tedavi yok
olabilir
ilaç tedavisi diye biliyorum
bence maydanoz sapı kaynat iç sorun kalmaz
Iyi geliyormu
doktora git
Bol bol su iç
Kendi düşen ağlamaz.
Evt kaç aylık?
Bilmiyorum
Kaç aylık gebesin
Pek anlamam
evet antibiyotik
evet
hiç bilmiyorum ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar