0-2 yaş arası bebeklerin en tatlı olduğu ay hangisi?

Tabii ki tüm aylarda ayrı bir tatlılıkları var fakat bana göre en güzel dönemleri 5 ve 6. ayları. 5 aylık bebekler daha bir tatlı oluyor sanki dimi? :)
Sizce 0-2 yaş arası bebeklerin en tatlı olduğu ay hangisi?

0-2 yaş arası bebeklerin en tatlı olduğu ay hangisi?

Bu yumucukta 5 aylık daha yeni gitti :)

0-2 yaş arası bebeklerin en tatlı olduğu ay hangisi?
Cevapla