Tabii ki tüm aylarda ayrı bir tatlılıkları var fakat bana göre en güzel dönemleri 5 ve 6. ayları. 5 aylık bebekler daha bir tatlı oluyor sanki dimi? :) Bu yumucukta 5 aylık daha yeni gitti :)
0-2 yaş arası bebeklerin en tatlı olduğu ay hangisi?
6-10 aylık dönemleri çünkü oturmaya başlar manalı bakar ve güler kendince sesler çıkarıp konuştuğunu zanneder.. Banyoda oturtup yıkamak bam başka bir zevktir.. Dişleri için kucağına aldığında yanağına çenene yapışır dişleri kaşımak için.. ooofffffffffff yaaa şimdi nereden hatırlattın..
ilk üç ay süt gibi olduklarından pek sevmeye kıyamıyorum, ama 3. aydan 6. aya kadar oyuncak gibi oluyorlar. 6. aydan sonra akıllanmaya başlayıp çekilmez olabiliyorlar :)
En İyi Cevaplar