Ankara'da bir devlet hastanesinde vardı diye biliyorum ama genel olarak özellerde var. Hem bebek hem anne için en rahat yöntem su da doğumdur. Ağrıları ve stresi azaltıyor, bebeğin doğunca direk havayla temas edip şok etkisi yaşamasını engelliyor. Avrupa'da oldukça yaygın ama bizim ülkemizin gelişime kapalı doktorları tehlikeli diyerek geçiştiriyor. Zaten doğum masasının sadece doktorlara faydası var kadın için yine zorluk.. Bu arada bu hesap erkek arkadaşımın yanlış anlaşılma olmasın, bende ilerde su da doğum istiyorum :)
havada, karada, denizde, çölde çatakta ve batakta her zaman ve heryerde hazir daima hazir kim;anne kim:anne olamazsin yahh! olamazsin yahh! analar! allah!!!
Güzel fikir bence. O olmazsa da ben cocugumu yüzme kurslarina götürmek isterim. Bebekken zaten 6aya kadar otomatikmen yüzebiliyorlar. Bikac sene devam ettiririm. Unutmaz böylece findik 🤗🤗
Ülkemizde suda dogum çok tehlikeli... Bebekte annede enfeksiyona çok müsait bir durumda.. Ya sudaki bakterilerden enfeksiyon kaparlar.. ya da klordan zehirlenirler.. Anam babam usulü dogumlarda bile henüz sarılığın önune gecilemedi...
bırakın bu marjinal takıntıları ya. mağara döneminde doktorsuz doğum yapan kadınları düşündükçe şimdiki kadınları makyajlı bir kukladan öteye göremiyorum.
En İyi Cevaplar