
Merhabalar iki yıldır evliyiz çocuk istememize ragmen malesef olmadı. Eşimin sperm testi bu şekilde. Anlayanlar yorumlayabilir mi tesekkurler şimdiden

Arkadaslar benim eşimin sperm sayisi ve ileri hareketlilik baya düşüktü doktorlar yüzde 5 ihtimal verdi acikcasi tek care tüp bebek dedi tüp bebek icin gittik 18 bin tl masraf cikti vazgectik esimin eczaci arkadasi ilac önerdi toplam 480 tl ilac 1 aylik ilaci adet bitiminde kullanmaya basladi ve 2nci adetimi görmedim 1 hafta gecti doktora gittik hayirlinolsn gebelik baslangici dedi ilacin ismi ve kullanisi farkli gercekten inanan ve ilaci kullanmak isteyen esinin tel nosu biraksin esim arayip anlatir ilacin isminden cok kullanim sekli önemli (e vitamini proxeed plus ve larginine diye ilaclar ama kesinlikle kullanim sekli cok onemli )
Burdan yazın daha çok kişiye yardımcı olmuş olursunuz. Zaten tup bebek tedavisinde doktorlar bu ilaçları öneriyorlar. Burdan yazıp detaylı bilgi verirseniz çok seviniriz.
Merhaba yardımcı olabilirmisiniz rica etsem?
1 yıl olmuş sanırım ama kullanım şeklini bana da anlatır mısınız?
Bizede yardımcı olur musunuz rica etsem
@Yetereren35 merhaba bize de yardımcı olabilir misin biz kullanıyoruz şu an o toz olanı
sigarayı bıraksın adetinden başlangıcından bitimine kadar biriktirsin boşalmasın ve adetten sonra ki 72 saatte ilişkiye girin olur
@lanciahhh hanım eşim 3 haftadır sigara içmiyor bır takım ilaçlar ve kurler de kullanıyor Yorumunuz için çok teşekkür ederim
bilgi yanlış. taze sperm hücresi için 2 gün yeterli. 1 hafta falan boşaltım yapılmazsa hücreler ölür. insanları yanlış yönlendirmeyin. adetten sonra ovulasyon döneminde gün aşırı ilişkiye girilmeli olay bu.
@redrebel34 yeterli değil spermiogram testi için bile enaz 4 gün boşaltım yapılmaması gerekiyor. 1 spermin oluşması 40 gün sürüyor
@RRRaskoInikov hocam test için demedim zaten hamilelik için dedim;)
ooo bayagi tecrubelisin yani
@emreyilmaz58 biyoloğuz 2 üniversite okuduk botu değil 😎
bir yerde yanlış yapıyorsunuz değerler düşük falan değil 10 üzerinden 6.8 almıs ortalaman biraz altı ama , eşin boşaldıktan sonra altınıza minder koyup 30 35 dk beklemeniz lazım spermin rahme ulaşması için...
Merhaba bende de aynı durum var ilaç ismi ve kullanımı hakkında bilgi verebilir misiniz halilaydogan4747@gmail. com ya da size özel yazayım numatayi burda yazmak ildogru olmaz
Sperm sayısı normal ancak hareketlilik oranı çok düşük. Sanırım sigara içiyor ve şişman birisi. Spor yapması ve stresten uzak durması lazım. Aksi taktirde tüp bebek
Burda bahsettiğim hareketlilik, ileri hareketlilik.
Sperm sayısına bakılacak olursa eşiniz 30 lu yaşlarda
Yok şişman değil 70 kilo 26 yaşında esim
Sigara içiyordu evet ama 3 haftadır bırakmiş durumda
Bu dahada kötü. 26 yaşında ve sperm sayısı çok düşük olmakla beraber ileri hareketlilik oranı düşük ve deforme olmuş spermler ölçülemediğinden hareketlilerin %20 lik bir kısmınıda saymamaları gerekiyor ama bu fazla önemli değil sanırım. Sigaradan dolayı benve
Bundan 1 ay önce verdiği testte sperm sayisi 28 milyondu
Ben full check up yaptırdığım da 285 milyon çıkmıştı sigara içmiyorum ve 4 yıldır düzenli spor yapıyorum. Eşinizle yaşımda aynı. Önemli olan sayısı değil ileri hareketlilik oranı. Uretra kanalında sperm 1 2 haftaya kadar canlı kalabiliyor (kadının içinde) spermler yeteri kadar güçlü değilse hepsi yumurtaya ulaşmadan ölüyor. Spermlerin çoğu ölü, hareketsiz , veya dimorfizme uğruyor yani 1 spermde 2 kuyruk olabiliyor buda yumurtaya gitmiyor. Pekmez falan yemesini söylemedimi doktor.
Evet keçiboynuzu pekmezi yiyor evicap kullanıyor sabahları akşam gelince kirkkilit otu içiyor sabah akşam da arı sütu bal polen karışımı yiyor
Cevap
27Cevap
Hacimi olmasi gerekenden dusuk, ileri hareketli dusuk, toplam sayisi dusuk ve burdan anliyorumki esin az sperm uretiyor ve urettigi spermler amacina kadar gidemiyor. Hacim harici saydigim degerler azimsanmicak kadar dusuk ve senin neden hamile kalamanin sebebi budur.
Sİgarayı bırakacak , düzenli uyku düzenli beslenme olacak. Koca adam bunlara dikakt etmiyor mu? Egzersizlerede başlasın , metabolizmasını bir hareketlendirsin.
çok düşük bir ihtimal. hem hareketsizlik hem de sayısında problem var. Tedavi görmesi gerekiyor. ya da aşılama ya da tüp bebek seçeneklerine direkt olarak geçebilirsiniz.
Umudunuzu kesmeyin. Daha az sperm sayisina sagip olup bile cocuj sahibi olanlar var. Yumurtalama donemini takip ederek iliskiye girin
uzman değilim ama hareketli sperm sayısı %30 bayağı düşük geldi bana. normal gebelikte zorlanabilirsiniz ama bence hekime iyice bir danışın. eşinizin yaşı kaç?
istersen size yardim. edebikirim eger İstanbul'da ya da ist gelebilirseniz
Doğal bitkiler otlar felan var kullanaın yrarı olur
Abiyi biraz protein ve karbonhidrat ağırlıklı besle.
Canlılık değeri düşük ama canlı hücre olduğu sürece evet çocuğunuz olur
İnşallah olur çok teşekkür ederim yorumunuz icin
Ama işte tüp bebek gibi müdahale gerekebilir, canlılık ve hareketlilik değerleri düşük. Ama canlı hücre var, korkmayın
Eşinin sperm oranı az ve hareketsiz. Çocuk yapmak için pek elverişli değil. Tamamen kısır değil ama sıkıntılı. Geçmiş olsun.
Belki senın polikıstık overın falan vardır sorunun sende olmadığına emın mısın
Göründüm bende doktora bende değil eşim gidiyor hep kontrole
oha be, Biz nereden bileyim testi yaptığınız yere neden sormuyorsun
Bilmiyorsan bilmiyorum de ya da yorum yapma kardeşim
buradan sağlıklı bilgi alamazsın millet gelip sallayarak senle dalga geçecek, yanlış kelimeler ile anlatmış olabilirim ama senin iyiliğin için söylüyorum
testlerden anlamam ama hareketsiz sperm % 70 diyo burda sorun var galiba
Zor gibi ama belli olmaz sperm sayısı 40 milyondan az mı
haraketli sperm sayısı düşük eşin kendini besin ve beyin olarak kampa almalı
Oldukça düşük ihtimal ama belli de olmaz denemeye devam.
Umarım olur çoçuğunuz ben anlamam ama çoçuk sahibi olmanızı çok isterim
Bunu dr degerlendirmeli umarim saglikli çocuklarınız olur. Benum de sperm testi yaprirmam gerekiyor nerede yaptirdiniz
Aşilama. yafa tüp bebek önerebilir
Aşılama %70
Tüp bebek%90 şansın var dedi yerinde hareketliden alınıyormuş sanırım.
Biz normal yolla istiyoruz ama nasip eğer olmazsa aşılama ya da tüp bebek ile tedavi olcaz insallah
sendencoxuk var mı
Devlette sgkdan yararlanacaksan 2 basarisiz asilamdan sonra tüp bebege izin cikiyo. Evrak islemleride uzun sürüyor bilgin olsn. 2 asilama demek 2 ay + aralarada 3 ay zaman veriyorlar. Ard arda asilama yapmiyorlar yani. Dha garanti olsn diyosan direk özelde tüp yapin derim. Mantikende zaten asilamada spermi kanül yardimiyla rahime yakin yerebirakiyorlar kendileri gidip döllensin diye. Ee zaten bunlar yerinde hareketli. Gidebilecek olsa giderdi zaten. Tüp bebek yapin direk dönllenmis embriyoyu rahime birakiyorlar. Ondanda 5 gun embriyosu falan var vss sansin dha fazla anliycan. Maddi imkanin varsa gidin tüpe yipratmayin kendinizi ilaci stresi derken sen senden gecmeden vakitle karar verin
Sen boş ver onu sen hamile kalmak istiyor musun Onu söyle bana
ben ne hamile bielrakicam. kocan birakicak ben takip edicem sur3ci
Bunu doktora sorman gerekmez mi? 😒
Sordum ama hepsi ayri ayri birşey soyluyor
Teşekkür ederim Allah razı olsun
doktor yorumlamadımı bu raporu?
Doktor aşılama 70
Tüp bebek 90 şansın var dedi
çakşır kökü tozu var doğal ürün balla karıştırıp eşinizde sizde tüketiyorsunuz söylendiğine göre bunu tüketen keçiler bile ikiz doğururmuş https://www.siyahsarimsak.com.tr bu sitede gördüm.
Caksir koku diil de suyunu kullandı. Proxed Plus kullandı
Evicap kullanıyor şimdi de. Tabi arı sutu bal polen ve kirkkilit otu kullanıyor simdi
Yorumladı ama bilgisi olan arkadaşlardan neler yapmam gerektigini ogremek istiyorum
Sperm sayısı, canlılığı az kısacası
Hareketli sperm sayısı az sanki pek anlamam gerçi
Bunu doktora gösterseniz daha iyi olmaz mıydı 😕
Hersey dusuk gorunuyor, sikinti
değerleri düşük ama olmayacak diye bişey yok.
değerler olmasi gerekenden çok çok düşük..
Keşke anlasam
Çok düşük sayıları spermlerin
olmaz degil ama az caba lazım
dene ve gör
kalırsın umarım
Teşekkür ederim
ay anlamadm vjfhf
hiç anlamıyorum
3günlük öptüm kalmış
Çocuğu koyar
doktorunuz söyler
neden yptınz
Neyi neden yaptık anlamadım
CocUK sahibi olabilmek için
İnşallah kalirsin
Kalitesi Mi Düşük
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar