7.5 aylık hamileyim ve bu sabah çok sancım vardı 5 dk arayla yattım uyudum biraz sonra geçti neden acaba?

7.5 aylık hamileyim çok şiddetli bir ağrım vardı 5 dk arayla yattım belki yalancı sancıdır diye kalktım ki ağrım falan yok bu sancı yakında doğum var işareti mi? Çok korkuyorum erken doğum olacak diye.
7.5 aylık hamileyim ve bu sabah çok sancım vardı 5 dk arayla yattım uyudum biraz sonra geçti neden acaba?
Cevapla