Herkese iyi geceler, Acıbadem Maslak Hastanesi'nde doğum?

Arkadaşlar, Acıbadem Maslak Hastanesi'nde doğum düşünüyorum, gayet iyi olduğunu duydum ancak tedirginliklerim var, bulunduğum ilden dolayı devamlı kontrollerimi orada yaptırmadım ancak hastanedeki takip eden doktorumla telefonda sık sık konuşuyoruz, orada doğum yapan var mı, doğum sırasında doktorlar nasıl, ilgileri, hemşireleri vs memnun kaldınız mı?
herkese iyi geceler, Acıbadem Maslak Hastanesi'nde doğum??
Herkese iyi geceler, Acıbadem Maslak Hastanesi'nde doğum?
Cevapla