Arkadaşlar, Acıbadem Maslak Hastanesi'nde doğum düşünüyorum, gayet iyi olduğunu duydum ancak tedirginliklerim var, bulunduğum ilden dolayı devamlı kontrollerimi orada yaptırmadım ancak hastanedeki takip eden doktorumla telefonda sık sık konuşuyoruz, orada doğum yapan var mı, doğum sırasında doktorlar nasıl, ilgileri, hemşireleri vs memnun kaldınız mı?
Herkese iyi geceler, Acıbadem Maslak Hastanesi'nde doğum?
Hiç kızlar cevap vermemiş çünkü buradaki kızların %80'i doğum yapmıyor kürtaj yapıyor :D hem bir şey olmaz ya olmazsa doğum yapmazsın birşey olmaz bea biz seni böyle sevdik :D
Seçeceğin doktor çok önemli. Önce doktor adaylarını belirle, sonra onları internetten analiz et, sonra git ve yüzyüze görüş. Doktorun yaklaşımı ve güven telkini bence çok önemli.
merhaba, acıbadem hastaneleri doğum konusunda çok özverili burada Maslak'ın ayrı bir yeri var konumu ve populer oluşu fiyat olarak biraz yukarda ama karşılığında alınan hizmete değiyor işin ehli hocalar da mevcut prof. ahmet cem batukan-prof ibrahim bildirici öne çıkan isimlerden
En İyi Cevaplar