Kan sulandırıcı iğne kullanıp doğum yapan var mı?

Kan pıhtılaşması yüzünden bir kere düşük yaptım sonra tekrar hamile kaldım ve kan sulandırıcı iğne kullanıyorum her gün. Doğumuma cok az bir zaman kaldı yani cuma günü doğurucam allahın izniyle. Benim doktorum daha geçen hafta her şey normal. Normal doğum yapmanda bir sakınca yok dedi. Bu gün de sezeryan yapıcaz dedi. Madem öyle neden normal dedi ilk başta. Her neyse bu iğneyi kullanıp doğum yapanlar nasıl doğum yaptınız?
Kan sulandırıcı iğne kullanıp doğum yapan var mı?
Cevapla