Yazılı bebek kıyafetlerini beğeniyor musunuz?
Çocuğunuza giydirecek misiniz? 😍

Çocuğunuza giydirecek misiniz? 😍


Şunun güzelliğine bakar misin
https://i.hizliresim.com/VP2pNP.jpg
Begeniyorum evet😂
Alcam sana assgda
Seviyorum buldukça alıyorum çocuklarıma
Benim kucuk hanimdan olma oglana giydiriyorum hatirlat bir ara foto atarim asdf
Kardeşimin öpmek için izin aldınız mı yazılı var çok şeker :D
Cevap
21Cevap
Biraz anne baba egosu gibi geliyor bana... şirin ama öyle düşünüyorum.
hayır yaaa bana cok sacma gelıyor.
bebegımın zamanınd ayoktu bunlar ama olsaydıda gıydırmezdım.
Cocuklar icin zararli kanserojen icerikli madde iceriyor
O yuzden pek giydirmedim ben hediye gelenleri bile kullaadan geri iade ettim
Beğeniyorum 😏😏😍 hele bir vakti gelsin evlenince bebişime alıp giydircem 😏😏😏
Begeniyorum ama boya oranı ne kadar yüksekse bebege o kadar zararı var. Zıbınlarda direkt temastan kacınılmalı. Atlet giydirilmeli.
Bana bazı yazılar hariç diğerleri çok saçma geliyor
Komik oluyor ama çokta işe yaramıyor kimse görmüyor zaten :)
Hayatımda birşeyi en çok kıskandığım anlardan birini bu bebek kıyafeti alışverisinde yaşadım
Giydirirdim çok minnoş
Düşünmedim hiç ama olabilir
Beğenmiyorum.
tabıkıde güzel oluyor
Sabika kayfi var bulasmayin
Beşiktaş yazılı olanları giydiririm😄
👍🖒👍🖒
@Nil-Hükümdarı 😊
Bazıları ponçik
basit ve özenti geliyor bana
Boyle seyler giydirmem ben.
tatlişşşşlertt
hayir
Hayır bana gore değil
Yok adam gibi giydiririm 😄
Saçma ben sevmiyorum
Beğeniyorum.
Yani giydirmem ben.
Beğenmiyorum 😂 😂
Hayır.
bu kıyafet beğenilir
Bu iyimiş.
Hiç beğenmiyorum
Hayııııır!
Evet, beğenıyorum
Olabılır elbette,
e güzel
Hayir
Cok guzeller :)
Begenmiyorum
Evet
Evet
beğeniyorum.
Evet
oğlumunda vardı
Evet çok güzel
Çok şeker duruyor.
eveet
Tatlış bence :)
Hıc tatlı degıl
Evet severim
Bayılıyorum 😊😊
sempatık kanks
Evet hoş
Ahahaa guzelmis
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar