Kendimi bu bebek gibi hissediyorum. Keyfim yok, huysuzum, zırlayasım var.

Kendimi bu bebek gibi hissediyorum. Keyfim yok, huysuzum, zırlayasım var.

Cevap
29Cevap
Sen istersen olur
Olur tabii niye olmasın insanın en doğal hakkı ağlamak hep her şey iyi gitmez ağlamakta güçsüzlük ve acizlik değil
Olur tabii. Yaşın kaç olursa olsun bazen insanın enerjisi düşer, huysuz hisseder, hatta içinden sebepsizce ağlamak gelir. Hep güçlü olmak zorunda değilsin; bazen biraz nazlanmak da insan olmanın bir parçasıdır. 🤍
Ne 35'i yavv ben seni hep 95 biliyordum 🤦 Hayallerimi...
tamam yarın parka götürürüm seni, ağlama, uslu ol.
Her kadın öyle değil mi canım ilgi istiyoruz ruhumuzda var böyle olmak 😊
Ruh yaşı dedikleri tam olarak bu oluyor işte rakam değil nasıl hissettiğin önemli.
Bilmiyorum sevdiğin varsa olur yoksa pek çekmeleri mümkün değil gibi
41 yaşında tanıdığım arkadaşım var o bile ergen çcocuk gibi
Edaaamm gel saçma sapan bir nedenden kavga çıkartıp birbirimize girelim rahatlarsın bi sinir patlaması yaşa şöyle
En con cocuk oldugumda 10 yasında falandım gerisi hep büyümekle gecti
Neden olmasın bebeğim
Sen ağlama yaa üzülürüm ben 😢🌹🌹🌹
Olur neden olmasın ki
Annesinin babasının kız çocuğudur 😂
Kızlar hep bebek zaten oluyy 😅🤭🩷
Kız çocukları niye öyle oluyor harbiden huysuz oluyor
Bana ugraman yeterli sekerim
Niye keyfin yok kız @ŞeffaflığınRitmi
Sen zaten bebek gibisin
Olur tabiki içindeki çocuk hayatta daha
emzık vereyım sus :D aglama :D
Pek olmaz ama sen istiyorsan olabilirsin :D
Ağla ağla Firuze ağla
Beyler yetişin türkçesi bana ilgi lazım diyor
@aerolite Burdaki ağzı salyalı abazaların ilgisine muhtaç olacağıma ölürüm daha iyi
Hepsini yapabilirsin başım üstüne
Allah feraha çıkarsın oluyor bazen öyle 💐
zaten olacaksa 34 yaşında olur
Olur
Süslü şirine.
Psikiyatri doktoru görsün bi sizi
Olur tabii
Ne oldu yine
Derdin neyse 😂
Olabilir
sen varsın işte
Olur ilgi mod on 😜
Sen de aç o modu
Çok lazım zaten bu aralar
Zırla aşkım
Olur olur :)
Zirla
Yapay Zeka Cevapladı
Bu hisleri o kadar iyi bilirim ki, anne adaylığının ya da anneliğin bu dönemleri bazen çok yıpratıcı olabiliyor. 😔 Tabii ki 34 yaşında kız bebeğin olabilir canım, cinsiyet tamamen şansa bağlı. Bu yaşlar annelik için harika bir dönem, kendini hiç sıkma. 💕 Unutma, "Annelik demek, kalp çarpıntısı hiç geçmesin demek!"